تجدید نظر در استفاده از قابلیت Nofollow در وبسایت

سی یو وب 1396.12.25 1890 0 0

به گفته ی "پاتریک استاکس" بهتر است از ویژگی Nofollow  که در ادامه توضیح داده میشود در وبسایت های خود، جهت بالارفتن آمار بازدید وبسایت استفاده نکنید و اگر ملزم هستید که آنرا به کار ببرید میتوانید در لینک های اختصاصی خود استفاده کنید .

قابلیت Nofollow   به منتشران محتوا در وبسایت های مختلف این اجازه را میدهد که بدون محسابه تعداد مطالب بازدید شده رتبه سایت در لیست موارد جستجو شده در موتور های جستجوی مختلف بالا برود و آمار نادرستی را به شما بدهد .

این موضوع برای نویسنده غیر منطقی است که اگر نمیتوانید به لینکی که در مقاله ها گذاشته میشود اعتماد کنید بنابراین آن مطالب نباید در لیست صفحات اول جستجو قرار بگیرند ( در واقع کاربران نباید اجازه ی بالارفتن آمار بازدید این وبسایت ها را بدهند ) .

اخیرا وبسایت هایی نظیر Forbes, Entrepreneur و Huffington در لینک های خروجی خود از Nofollow  استفاده میکردند.

حتی این موضوع در میان کارشناسان سئو نیز دیده شده است  که در برخی مواقع به صورت غیر استاندارد و یا بیش از حد از آن استفاده میکنند .

تفاوت زیادی بین استفاده ازNofollow   در یک صفحه از وبسایت و یا بخش سرصفحه (Header) و به کاربردن آن در یک لینک خاص وجود دارد، شما ممکن است برای تولید محتوا و بالا رفتن Rank  وبسایت خود از این روش در صفحات وبسایت ( به خصوص صفحات اصلی ) استفاده کنید اما بایستی بدانید که این روش تاثیر ماندگاری را نخواهد داشت .


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است