لغو اشتراک تمامی URLها در RSS feed توسط گوگل نیوز

سی یو وب 1396.08.12 2303 0 0

RSS feed   بخشی در مرورگر ما می باشد که با وارد کردن URL سایتهای دلخواهمان در RSS feed ، می توانیم اشتراک آن سایتها را بدست آوریم و از این طریق ، به راحتی تیترها و عناوین جدید وب سایتهای موردنظر خود را مشاهده کرده و با کلیک برروی هریک از آنها ، متن کامل خبرجدید را بخوانیم.

گوگل نیوز اعلام کرد که از 1 دسامبر 2017 مصادف با 10 آذر 1396 ، تمامی اشتراکهای قدیمی URL ها را در RSS feed غیرفعال خواهند شد. یعنی اگر شما درقسمت RSS feed  خود ، از گذشته با  URLهایی دارای اشتراکاتی باشید ، پس از تاریخ ذکرشده ، نیاز است که مجدداَ به آن سایتها مراجعه کرده و اشتراک خود را تمدید نمائید.

زیرا گوگل قصد دارد که برای برخی تغییرات لازم جهت بهبود و قدرتمندتر کردن سیستم RSS feed آن را بروز رسانی کند . و در نتیجه این بروزرسانی ، الگوی RSS URL  گوگل نیوز کاملاَ تغییر خواهد کرد.

جهت بروز رسانی و تمدید RSS feed خود ، باید به سایت https://news.google.com مراجعه کرده و بخش مورد نظر را انتخاب یا یک بخش سفارشی ایجاد کنید . و در قسمت پائین صفحه ، با کلیک برروی RSS ، feed  نمایش داده می شود ، سپس URL را از قست نوار آدرس کپی کرده و درقسمت Feed پیست می کنیم تا URL جدید را برای RSS feed دریافت کنید.

بنابر اظهارات گوگل  ، URL های قدیمی در RSS از اول دسامبر دیگر فعال نخواهند بود . ولی با بدست آمدن برخی گزارشات ، از هم اکنون یعنی یک ماه قبل تر از 1 دسامبر، برخی از URL های RSS feed غیرفعال شده اند ،که حقیقت این خبر را تأیید می کنند.

چنانچه اشتراک ها ی RSS feed های قدیمی غیرفعال شده باشند ، پیغامهای زیر ظاهر می شوند:

 

-       This RSS feed URL is deprecated.

-       This RSS feed URL is deprecated, please update. New URLs can be found in the footers at https://news.google.com/news.

 

 

 


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است