نکات نوشتن یک صفحه درباره ما حرفه ای

سی یو وب 1399.08.26 2235 0 0

مشکل عمده ای که در صفحه درباره ما در طراحی سایت های شرکتی مشاهده می کنید، این است که کلا به صحبت درباره شرکت اختصاص دارد. یک صفحه درباره ما که روی برند تجارت الکترونیک شما تاکید می کند - چه ایده اشتباهی!
ولی این نکته را در نظر بگیرید - صفحه درباره ما فقط در مورد شما یا شرکتتان نیست. درمورد این است که چرا مشتری باید به صورت هیجانی روی برند شما سرمایه گذاری کند. در مورد این است که چرا شما بهترین شخص برای حل مشکل مشتری خود هستید. 
و این کاری است که شما در دنیای تجارت الکترونیکی انجام می دهید - اعتماد سازی و ارائه محصولی که مشکل مشتری را حل کند.
این مقاله با تمرکز بر موارد زیر این ایده را با جزئیات بیشتری مورد بررسی قرار خواهد داد:
• نقشی که صفحه درباره ما در تصویر برند شما ایفا می کند
• آنچه باید و نباید در صفحه درباره ما قرار دهید
• برخی از نمونه های حرفه ای صفحه درباره ما
پس بیایید مستقیم برویم سر اصل مطلب!

صفحه درباره ما چیست

صفحه درباره ما یک دید کلی درخصوص برند شما و افراد پشت پرده به خریداران آنلاین می دهد. این اطلاعات می تواند شامل موارد زیر باشد:
• چگونه کار برند خود را شروع کردید
• چه چیزی شما و برندتان را منحصر به فرد می کند
• ارزش ها و اعتقادات برند شما چیست
• چرا مشتریان باید شما را انتخاب کنند
نگاهی به صفحه درباره مای شرکت تشک یوگای Form بیاندازید. دو پاراگراف کوتاه مشخصا تعریف می کنند که منظور از برند در کل چیست - طراحی محصول، دوام و عملکرد.

 

صفحه درباره ما


گفتن یک داستان در صفحه درباره ما یک روش عالی برای جلب اعتماد مشتری احتمالی تان است.
چرا؟
زیرا مشتریان شما پس از خواندن آن، با هیجان بیشتری از برند شما خرید می کنند. اگر آنها بتوانند با همان ارزش ها، سختی ها یا پیروزی هایی که شما با آنها مواجه شده اید، ارتباط برقرار کنند، ایجاد ارتباط موثر را آغاز کرده اید. 
 

چرا به صفحه درباره ما نیاز دارید؟

به هنگام برقراری رابطه با مشتریان  خود، صفحه درباره ما از اهمیت خاصی برخوردار است. اگر هنوز مطمئن نیستید که در وب سایت خود به این صفحه نیاز دارید یا خیر، در زیر چند دلیل دیگر وجود دارد که جنبه مثبت این ایده را نشان می دهد:

1. در بین بازدیدکنندگان جدید محبوب است

به طور متوسط، افراد به صفحه درباره ما بیشتر از هر صفحه دیگری در سایت شما مراجعه می کنند. چرا این طور است؟
مردم مسلما کنجکاو هستند، و این کنجکاوی فقط در مورد محصولات صدق نمی کند. آنها همچنین بیشتر عاشق داستان ها و یادگیری هستند تا اینکه به خود برند علاقه مند باشند. صفحه درباره ما همه این عطش ها را برطرف می کند. پس ایجاد صفحه ای که از حس کنجکاوی مشتریان احتمالی شما استفاده کند امری حائز اهمیت است.

2. این کار نشان می دهد که چرا منحصر به فرد هستید

هیچ کس دیگری با دلایل مشابه شما کسب و کاری این چنینی را اداره نمی کند. صفحه درباره مای شما جای بسیار خوبی برای گفتن این موضوع است.
داستان منحصر به فرد شما همان چیزی است که شما را از رقابت با دیگران متمایز می کند و صفحه درباره ما جایی است که می توانید در آن روی مهمترین تفاوت های خود تاکید کنید. علاوه بر این، اگر مردم سختی ها و پیروزی های مشابهی را همچون برند شما تجربه کرده باشند، طبیعتاً مجذوب داستان شما خواهند شد.

3. این کار تصویر برند شما را تثبیت می کند

صفحه درباره مای شما جای خیلی خوبی است تا تأیید کنید که دقیقا چه کسی هستید و اینکه به چه طریقی میخواهید شما را قضاوت کنند.
Goat Story لوازم جانبی منحصر به فرد قهوه را برای دوستداران قهوه خلق می کند. آنها از عکاسی گزینشی مینیمالیستی استفاده کرده اند، بطوریکه همه کارمندان به سبک و سیاق مشابهی لباس پوشده اند تا تصویر برند را مورد تاکید قرار دهند.

 

نمیش صورت کارکنان در صفحه درباره ما


هیچ چیزی وجود ندارد که ناخوشایند یا گیج کننده باشد، درست مثل وب سایتشان، بسته بندی محصول و کپی وب سایت – همه چیز خیلی خوب است - مثل محصولشان. این مثال یکی از نمونه های فراوان صفحه درباره ما است که به نوعی از روانشناسی به نفع خود استفاده می کند.
پس حالا که از تاثیر یک صفحه درباره مای خوب آگاه شدید ، ادامه مطلب را بخوانید تا ببینید چه مطالبی را باید در صفحه خود بگنجانید!
 

چگونه صفحه درباره ما بنویسم

صفحه درباره مای شما می تواند از هر آنچه که احساس می کنید مهمترین چیز برای برند شما است، تشکیل شده باشد. اگر مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید، در زیر چند پیشنهاد وجود دارد که مولفه های فوق العاده ای برای همه صفحه های درباره ما محسوب می شوند. 
ولی به یاد داشته باشید که این لیست به هیچ وجه لیست جامعی نیست. بسته به مشخصات صنعت شما، ممکن است موارد بیشتری وجود داشته باشد که بخواهید برای حمایت از جایگاه برند خود در بازار آنها را اضافه کنید. مولفه های زیر صرفا تعداد معدودی از مواردی هستند که می توانند در انجام این کار به شما کمک کنند.

1. یک ارزش پیشنهادی منحصر به فرد را وارد کنید

نقطه فروش منحصر به فرد شرکت خود را پیدا کنید و با ایجاد صفحه درباره ما حول محور آن، توجه مخاطب را به آن جلب کنید. برای مثال، اگر نقطه فروش منحصر به فرد شما یک سیاست پس گرفتن آسان است، تمرکزتان روی این باشد که چرا یک سیاست پس گرفتن آسان دارید.
اگر نقطه فروش منحصر به فرد شما این است که محصولاتتان از مواد تجدیدشونده (قابل بازیافت) تهیه می شوند، اهمیت آن را برای برندتان توضیح دهید.
اگر کسب و کار مد نظر خود را شروع نکرده اید، شناسایی ارزش پیشنهادی منحصر به فردتان می تواند چالش برانگیز باشد. خوشبختانه، شما می توانید با متخصصین آژانس های بازاریابی دیجیتال مشورت کنید که به شما در تعریف و معرفی محصولاتتان به مشتریان کمک خواهند کرد، به این صورت که نحوه تفاوت محصول شما و اینکه چرا مشتریان باید به آن توجه کنند را مورد تاکید قرار می دهند. 

 2. چهره های شرکت خود را نشان دهید

چشم انسان به طور طبیعی جلب چهره ها می شود. در تصویر Goat Story قبلی، شرط می بندم که شما بلافاصله شروع به نگاه کردن به چهره افراد کردید و حتی به قهوه ای که در حال نوشیدن آن هستند توجه نکردید.
با گنجاندن چهره های موسسین یا کل تیم خود، می توانید تا حدودی نگاه خواننده خود را کنترل کنید. ولی اگر یک کارآفرین فردی هستید، یک نمای ساده از پروفایل خودتان باید کافی باشد تا یک چهره فیزیکی برای شرکت بگذارید.

3. داستان برند خود را بگویید

همانطور که قبلا ذکر شد، داستان برند شما همان چیزی است که شما را منحصر به فرد می کند. هیچ داستان دیگری مانند داستان شما وجود ندارد، بنابراین مهم است که توجه مخاطب را به آن جلب کنید.
شرکت نرم افزاری Morningscore این کار را در قالب زمانبندی دستاوردها انجام می دهد.

 

نوشتن تاریخچه شرکت در صفحه درباه ما


به عنوان یک صاحب کسب و کار آنلاین، شما نیز می توانید از داستان سرایی زمانبندی استفاده کنید. وقایع مهم مربوط به تاریخچه برند شما می تواند شامل موارد زیر شود:
• هنگامی که ایده برند خود را داشتید
• هنگامی که اولین محصول خود را فروختید
• هنگامی که 100 فروش اول خود را انجام دادید
• هنگامی که اولین کارمند خود را استخدام کردید
ولی البته، این کار تنها راه به اشتراک گذاشتن داستانتان نیست. به داستان ساده و در عین حال نوآورانه برند آرایشی و مراقبت پوستی 100% pure نگاهی بیندازید. 

 

صفحه درباه ما


همانطور که مشاهده می کنید، داستان سرایی برند به شما این امکان را می دهد که از طریق ارزش های مشترک با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. این کار همچنین یکی از قدرتمندترین روش ها برای دمیدن روح زندگی به برندتان است. پس در مورد برند و ایده های پشت آن صادق و واقعی باشید.
صرف نظر از اینکه چقدر می تواند وسوسه انگیز باشد، داستانی را با بیش از 2000 کلمه ننویسید – در هرحال بسیار بعید است که مشتری تمام آن را بخواند. درعوض، آن را کوتاه، مرتبط و بجا نگه دارید. از خود ستایی بیش از حد، پرحرفی کردن و خارج شدن از موضوع صحبت اجتناب کنید.

4. آنچه در پشت صحنه اتفاق می افتد را به اشتراک بگذارید

در دنیایی که استفاده از اینترنت اینقدر متدوال است (شما اکنون در حال استفاده از آن هستید) ، شفافیت در تولید، یک دارایی قابل عرضه در بازار است. یک ضرورت است، نه این که یک گزینه باشد.
با توجه به اینکه بسیاری از برندها با استفاده از مواد بادوام یا پرداخت بالاتر از حداقل دستمزد برای مخاطبان خاصی جذاب هستند، مصرف کنندگان بیش از هر چیز می خواهند از درون شرکت شما مطلع شوند.
از این موضوع استقبال کنید و آن را به جهانیان نشان دهید. 
چیزی به سادگی تعداد معدودی عکس از محصولتان، که در حال تولید است، می تواند برای مشتریان کنجکاو کفایت کند تا بتوانند نگاهی به طرز کار داخل شرکت شما داشته باشند. 
در اینجا می توانید ببینید که چگونه اتیکت مد Intotheam این کار را انجام می دهد:

صفحه درباره ما شکتی

 

استفاده از عکسهای پشت صحنه را به همراه متن مد نظر داشته باشید تا فرایند تولید اقلام خود را توضیح دهید. این کار باعث می شود خواننده شما احساس کند که می داند چه چیزی را دقیقاً می خرد و اینکه دقیقاً از کجا می آید. 
اگر شما یکی از مشتریان Printful  هستید، حتماً نگاهی به صفحه فوتیج تولیدی ما بیندازید. ما یک گالری پر از عکس و فیلم درست کرده ایم تا به مشتریان شما کمک کند که از نزدیک نحوه ساخت محصولات شما را ببیند. 

5- به مشتریان اطلاع دهید که کجا هستید

اگر بدانید که بعضی از مشتریان پس از دانستن محل کار شما چقدر احساس بهتری دارند، شگفت زده خواهید شد. با ذکر منطقه ای که اهل آنجا هستید، می توانید اعتماد مردم آن منطقه را بیشتر جلب کنید.
"وای آنها در شیراز هستند، من قبلا تعطیلات می رفتم آنجا!"
بدون تردید هم محل کار دفتر خود و هم جایی که محصولتان از آنجا ارسال می شود را ، ذکر کنید چون این کار می تواند به تضعیف عدم تمایل خریدار برای خرید از شما کمک کند. 
در اینجا خواهید دید که Printful چگونه مشکل "من نگرانم، مدتها طول می کشد تا محصولم برسد دستم" را حل کند:

 

قرار دادن لوکیشن در صفحه دربارهما


پاسخ: "ما در آمریکا، مکزیک و اروپا هستیم. طولی نخواهد کشید."

 

پیشنهاد میکنیم که این مقاله را هم مطالعه نمایید : طراحی وب و شاخص های اصلی وب سایت

6. مشتری را به سمت اقدام بعدی هدایت کنید

پس از اتمام خواندن صفحه درباره مای شما، کار بعدی ای که می خواهید مشتریانتان انجام دهند چیست؟ احتمالاً نمی خواهید که آنها فقط پایین صفحه بنشینند و کاری نکنند.
یک  CTA(افراخوان به عمل) ایجاد کنید تا آنها را به فروشگاه خود برگردانید، یک فرم تماس بگذارید یا آنها را به عضویت در خبرنامه خود در آورید.
در این مرحله - پایین صفحه درباره ما - جایی است که خواننده شما فعال و درگیر برند شما است، پس هوشمندانه از آن استفاده کنید.

7. میانه ی صفحه را در نظر بگیرید

" بخش بالای صفحه" قسمتی از وب سایت است که کاربر می تواند قبل از اسکرول کردن آن را مشاهده کند. همانطور که تصور می کنید، این نقطه بسته به دستگاه ها و اندازه صفحه متفاوت است.
ولی چرا باید به آن اهمیت دهید؟
هر بازاریابی در دنیای تجارت الکترونیکی می داند که جلب توجه مردم تنها بخشی از مشکل است. حفظ توجه آنها نیز به همان اندازه مهم است. طراحی صفحه درباره ما با محتوایی که در بخش بالای صفحه قرار دارد کاربر را ترغیب می کند که به سمت پایین اسکرول کرده و بقیه صفحه را بررسی کند.
شما می توانید میانه ی صفحه را به صورت دستی در وب سایتتان پیدا کنید. فقط کافی است با استفاده از مرورگرهای مختلف در طیف وسیعی از دستگاه ها از سایت خود بازدید کنید و ببینید که معمولاً صفحه در کجا پایان می یابد.
در اینجا می توانید ظاهر وب سایت نایک را هنگامی که با گوگل کروم در یک صفحه کامپیوتری 13 اینچی باز می شود ببینید:

 

صفحه اول نایک


به هر حال، اگر می خواهید یاد بگیرید که میانه سایت شما براساس رفتار کاربر کجا است، باید احتمالاً از ابزارهایی مثل هاتجر (Hotjar) استفاده کنید.

8. صفحه درباره ما را به روز نگه دارید

هنگامی که یک صفحه درباره ما حرفه ای درست کردید، آن را با دنیا به اشتراک بگذارید. ولی فراموش نکنید که هر چند وقت یک بار آن را به روزرسانی کنید.
می بینید که صفحه درباره ما که بخوبی نوشته شده است می تواند به طرقی که هیچ صفحه دیگری قادر به انجام این کار نیست اعتمادسازی کند. ولی یک صفحه قدیمی و منسوخ، سهل انگاری را نشان می دهد و در نتیجه اعتماد را از بین می برد. به منظور اجتناب از این اتفاق، عادت کنید که هر 6 ماه یا بیشتر آن را به روزرسانی کنید.
کارهای بسیار بیشتری وجود دارد که می توانید انجام دهید و آزمایش کنید، بنابراین از امتحان کردن چیزهای مختلف نترسید. ممکن است دوست داشته باشید که در صفحه تان یک ویدیو بگذارید یا یک فرم تماس هم داشته باشید.
آنچه برای شما و برند شما بهترین است ، چیزی است که فقط شما می توانید از طریق تست و ارزیابی منظم از آن سر در بیاورید!
 

چه چیزی را در صفحه درباره ما قرار ندهیم

شما حالا می دانید که چه چیزی باید در صفحه درباره ما گذاشته شود ولی آیا چیزی هست که باید آن را حذف کنید؟ البته که هست!

شیرین کاری تبلیغاتی

شیرین کاری را برای شبکه های اجتماعی نگه دارید. صفحه درباره ی ما شما در صدد ایجاد ارتباط موثر و پیوند با مشتریانتان است. شما این کار را با گفتن اینکه چطور با هم اتاقی سابق الون ماسک ملاقات کردید یا گفتن اینکه که چگونه محصولتان قرار است یک صنعت را مختل می کند، انجام نمی دهید.

بازارگرمی فروش 

به همان دلیلی که در مورد برندتان شیرین کاری تبلیغاتی نمی کنید، از صفحه درباره ما هم برای فروش استفاده نمی کنید.
افرادی که در حال خواندن این صفحه هستند ممکن است به محصول شما علاقه مند باشند، اما در این لحظه از زمان، آنها به شما علاقه مند هستند. تمرکزتان را روی برند خود بگذارید، به عنوان یک نهاد و آنچه که شما را منحصر به فرد و مهم می کند، نه محصولاتتان.

بهترین نمونه های صفحه درباره ما

هیچ چیز نمی تواند بر یادگیری از طریق نمونه های زندگی واقعی غلبه کند. پس بیایید نگاهی به برخی از بهترین صفحات درباره ی ما متعلق به برندهای تجارت الکترونیکی بیندازیم و ببینیم چرا خوب هستند.

1. هپی ساکس

صحه درباره ما هپی ساکس

اولین چیزی که به هنگام بازدید از صفحه درباره مای هپی ساکس به ذهن شما خطور می کند چیست؟
رنگ
رنگ چیزی است که برند هپی ساکس به طرز باورنکردنی بابت آن معروف است. تمام محصولات آنها درخشان، جذاب و ... شاد هستند. ما عاشقش هستیم و این صفحه درباره ما به خوبی برند را معرفی می کند.

2. فروشگاه های فلیپ فلاپ (صندل لا انگشتی)

روش های جدیدی را برای معرفی برند خود به جهان پیدا کنید. صفحه درباره ما شما مکان مناسبی برای نشان دادن ویژگی های فرهنگی یا حس شوخ طبعی شرکت شما است. 
فروشگاه های فلیپ فلاپ (صندل لا انگشتی) در فروش فلیپ فلاپ تخصص دارند، پس می توانند به جای عکس های مرسوم گرفته شده از صورت از عکس پاهای اعضای تیم خود استفاده کنند. این روش منحصر به فرد برای نشان دادن تیمشان این ایده را به شما می دهد که شرکت چقدر به کاری که انجام می دهد، اشتیاق دارد.

صفحه درباره ما فلبپ فلاپ

3. Think Crucial

Think Crucial بازاري است كه تقريباً هر آنچه را كه در خانه نياز داريد ولي نمي خواهيد پول زيادي بابت آن خرج كنيد، مي فروشد. باتری، فیلتر، جوهر و هر چیزی که یک فرد بزرگسال مسئولیت پذیر نیاز دارد.
در حالی که کاری که Think Crucial انجام می دهد کار جدیدی نیست، این تیم در نشان دادن تفاوتشان خیلی عالی عمل می کند.

 

صفه دربره ما متفاوت


آنها برخلاف رقیبشان به محیط بر می گردانند. در صنعتی که کلا در مورد"مصرف کردن، مصرف کردن و مصرف کردن" است (به معنای واقعی کلمه، مواد مصرفی می فروشند)، آنها به زمین برمی گردانند. 
آنها با حمایت از یک موسسه خیریه محیط زیستی، قادر به برقراری ارتباط با مشتریانی هستند که ارزشهای مشابهی همچون خود آنها دارند. در نتیجه، هنگامی که مشتریان صفحه را ترک می کنند، اطلاعات بیشتری راجع به شرکت دارند و احساس توانمند بودن می کنند که تصمیماتشان باعث سبز نگه داشتن جهان می شود.

4. شرکت صابون بروکلین

برند مراقبت از ریش طبیعی شرکت صابون بروکلین با مشتریان خود به نحوی صحبت می کند که منحصر به فرد و جلب توجه کننده است.

صفحه درباره ما
صفحه درباره ما آنها نه تنها انتخاب کلمات فوق العاده ای دارد، بلکه مستقیماً به موضوع می پردازد. علت واضح است و به روشی قدرتمند بیان می شود.
 

آیا شما صفحه درباره ما دارید؟

صفحه درباره ما لازم نیست کار سختی باشد. ولی باید در ارائه اطلاعاتی در خصوص طرز کار داخل شرکت شما، با تاکید بر چیزها، چگونگی ها و چرایی های برند شما، عالی عمل کند. پس روراست باشید و کلمات را هوشمندانه انتخاب کنید. از همه مهمتر، انسان بودن را فراموش نکنید.
بگذارید خلاقیت شما نمایان شود و نترسید که کمی احساس ظاهر شود. هرچه واقعی تر باشید، ارتباط برقرار کردن با شما و برندتان راحت تر است و این همان چیزی است که به شما کمک خواهد کرد تا نام برندتان را ملکه ذهن مشتریان خود کنید.
بهترین صفحات درباره مایی که مشاهده کرده اید چه صفحاتی هستند؟ آنها را در قسمت کامنت ها بگویید!
 


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است