هوش‌مصنوعی به نقشه گوگل آمد!

سی یو وب 1402.08.07 209 0 0

همانگونه که در یک پست از وبلاگ گوگل آمده است، اکنون زمانی که کاربران مسیرهای رانندگی، پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری را در گوگل مپس (Google Maps) جستجو می‌کنند، این اپلیکیشن تجربه‌ای چند بعدی جدید به آن‌ها ارائه می‌دهد. این تجربه جدید قادر است مسیرهای دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی، تقاطع‌ها و مکان‌های پارک در طول مسیر را به تفصیل نمایش دهد. این ویژگی چندبعدی در حال حاضر برای کاربران اندروید و iOS در برخی از شهرهای بزرگ جهان از جمله آمستردام، لاس‌وگاس، لندن، لس‌آنجلس، نیویورک، پاریس و توکیو قابل دسترسی است.
علاوه بر این، با استفاده از یک نوار جدید، کاربران قادرند اطلاعات مرتبط با کیفیت هوا را نیز مشاهده کنند و با کمک هوش مصنوعی، می‌توان تعیین کرد که در یک زمان خاص چند خودرو ممکن است در جاده و مسیر شما حضور داشته باشند.
این بروزرسانی‌ها امکان بهبود دقت جهت‌یابی را برای کاربران فراهم می‌کنند. همچنین با جایگزینی قابلیت Lens با Live View، جستجوی زنده در مپس بهبود یافته و از هوش مصنوعی و واقعیت افزوده برای ارائه جهت‌یابی دقیق‌تر به کاربران استفاده می‌کند. این قابلیت اجازه می‌دهد که اطلاعات مرتبط با دستگاه‌های خودپرداز، ایستگاه‌های حمل‌ونقل، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و فروشگاه‌ها در اطراف شما به شکل واقعی‌تری نمایش داده شود.
همچنین گوگل اقدام به بروزرسانی رنگ‌های نقشه‌های خود کرده است تا جزئیات ساختمان‌ها و جاده‌های بزرگراه با دقت بیشتری دیده شوند. این به‌روزرسانی‌ها در مدت زمانی کوتاه در ۱۲ کشور شامل ایالات متحده، کانادا، فرانسه و آلمان منتشر خواهند شد.
و در پایان، رانندگان خودروهای برقی به اپلیکیشن گوگل مپس در اندروید و iOS دسترسی به اطلاعات به‌روزتری در مورد ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی خواهند داشت. 
 


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است