امکان حذف پیام ارسال شده در اسنپ چت

سی یو وب 1397.03.21 3311 0 0

اسنپ چت (Snapchat) ویژگی جدیدی اضافه کرده است که به کاربران امکان می دهد تا پیام های ارسال شده خود را از چت حذف نمایند.

از این پس می توانید پیام ها را قبل از خوانده شدن توسط گیرنده ، حذف نمایید.این یعنی امکان جلوگیری از مشاهده پیام بطور کامل وجود دارد .

اگر notification کاربر فعال باشد ، آنها متوجه ارسال پیام خواهند شد ، با این وجود اگر قبل از باز کردن آن ، پیام را پاک کنید ، متوجه نخواهند شد که محتوای آن پیام چه چیزی بوده است.

از آنجایی که notification ارسالی از طرف اسنپ چت حاوی متن پیام نیست ، هیچ راهی برای دیده شدن محتوا آنچه پاک شده است ، وجود ندارد.

معمولا پیام های ارسالی در Snapchat برای مدت حداقل 30 روز در پیام ها باقی می مانند تا دیده شوند.

بعد از باز شدن پیام و دیده شدن ، با بستن پنجره مربوط به آن ، پیام نیز حذف می شود. در چت های گروهی بعد از 24 ساعت کلیه پیام ها حذف می شوند.

قبلا اسنپ چت گزینه ای برای حذف تمام پیام ها داشت و امکان حذف پیام های شخصی وجود نداشت.

هم اکنون پیام ها بصورت دستی قابل حذف هستند .چنانچه پیامی را به اشتباه بفرستید و یا از ارسال پیامی پشیمان شوید ، براحتی می توانید آن را حذف نمایید.

برای حذف یک پیام در اسنپ چت (Snapchat) روی آن ضربه زده و نگهدارید. گزینه حذف پیام نمایش داده خواهد شد.

سپس متنی تحت عنوان پیام شما حذف شد ، نمایش داده می شود.

اسنپ چت (Snapchat) اعلام کرد ، این تنها در صورتی کار می کند که هر دو کاربر از آخرین نسخه استفاده نمایند.حذف پیام نیاز به اتصال به اینترنت دارد و با حذف یک پیام از سرورهای اسنپ چت (Snapchat)  نیز حذف می شود.

به نظر می رسد این به روز رسانی به منظور تطابق با مقررات اخیر GDPR صورت گرفته ، که لازم است شرکت ها به کاربران اجازه کنترل بیشتر اطلاعات خود را بدهند.

 


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است