پیام صوتی در ابزار چت لینکدین

سی یو وب 1397.05.04 2665 0 0

لینکدین (linkedin)  شبکه اجتماعی که وقتی از کار خود متنفرید ، آن را چک میکنید ، امکان ارسال پیام صوتی به مخاطبین کسب و کار را فراهم کرده است.


ویژگی جدیدی که پنج شنبه گذشته روی اپلیکیشن موبایل لینکدین (linkedin) راه اندازی شد . شما ابزار چت را در نسخه جدید می بینید.شما فقط می توانید از طریق تلفن همراه خود پیام بفرستید ، اما گوش دادن به پیامها هم از طریق اپلیکیشن و هم وبسایت امکان پذیر است.

پیام شما می تواند یک دقیقه طول بکشد.زمان طولانی برای خواندن رزومه ومهارت های شما.این ابزار همچنین از نیاز به تماس تلفنی جلوگیری می کند و کارفرما احتمالی شما می تواند در یک پادکست نظرتان را گوش کند.

LinkedIn، که متعلق به مایکروسافت (MSFT) است، ایده های عملی تر را ارائه می دهد.برای مثال استفاده از این ابزار هنگام پیاده روی یا وقتی مشغول انجام چند کار هستید.تصور بر این است که این ابزار به ایجاد ارتباط بیشتر افراد با مخاطبین کسب و کار کمک می کند.

مردم عاشق سرگرم شدن در لینکدین هستند و دریافت ایمیل هایی مثل "جان دعوت نامه ای برای شما در لینکداین ارسال کرد " ، اجتناب ناپذیر است.اما این پلتفرم دارای 562 میلیون عضو است و در میان استخدام، نوع HR (منابع انسانی) و دیگر متخصصان کسب و کار محبوب است.

این شبکه اجتماعی حداقل رسوایی را در میان شبکه های اجتماعی دارد . چیزی راجع به دخالت های انتخاباتی یا فروش اطلاعات کاربران از آن شنیده نشده است. البته یکبار در سال 2012 توسط یک هکر روسی ، هک شده است.

این ویژگی جدید صوتی باعث می شود که مردم کمتر و کمتر از voicemail سنتی استفاده کنند. ابزاری که لینکداین (linkedin)  تصور می کند هنوز نمرده است.


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است