امکان کسب درآمد از پینترست

سی یو وب 1400.05.13 1281 0 0

پینترست با معرفی ابزارهای جدید خود، به کاربران این شبکه اجتماعی اجازه می دهد تا از محتواهای خود کسب درآمد کنند. 

برچسب گذاری خرید محصول با Idea Pins در پینترست

کاربران می توانند محصولات خود را در بخش ایده پین ها، برچسب گذاری کنند تا محتوای آن ها قابل خرید باشد. آن ها همچنین می توانند از طریق لینک های افیلیت برندها در محتواهای اسپانسری، کمیسیون دریافت کنند. با وجود این که تمرکز اصلی بر روی کلیک و خرید محصول است، اما پینترست، برای جلب توجه کاربران به خرید محصولات کندتر عمل کرده است. 

این پین ها، تا حدی شبیه به استوری ها و پست های تیک تاک است که در آن می توان با ترکیبی از موسیقی، ویدئو و سایر عناصر تعاملی کاربر را درگیر کرد و او را تشویق به خرید محصول نمود. مدت زمان پخش این پین های ویدئویی، در هر صفحه 60 ثانیه است و حداکثر می توان 20 صفحه در هر پین ایجاد کرد. کاربران می توانند المان های دیگری مانند استیکر و موزیک را به پین ها اضافه کرده و همچنین دیگر کاربران را تگ کنند.

در حالی که این ویژگی از جهاتی شبیه به TikTok است، ویدئوها می توانند شامل "صفحات جزئیات" باشند که در آن بینندگان می توانند محتوای مرتبط را پیدا کنند؛ مانند لیست مواد تشکیل دهنده و دستورالعمل های دستور غذا، یا لیستی از دستورالعمل های نحوه انجام یک پروژه صنایع دستی.

به لطف این ویژگی جدید و به کمک برچسب های خرید محصول در پینترست، کاربران می توانند با دیدن یک پین و یافتن محصول مورد نظرشان اقدام به خرید آن کنند. هر چند مسیر این خرید به آسانی اینستاگرام نیست و کاربران پینترست پس از ضربه بر روی برچسب خرید یک پین به صفحه آن پین منتقل می شوند و سپس با کلیک بر روی لینک آن پین به صفحه خرید محصول در فروشگاه اینترنتی مورد نظر، خواهند رسید. با این حال این یک امکان خیلی خوب است که کاربران پینترست را به یک سایت خرید محصول، منتقل می کند.

ابزار برچسب گذاری محصول Idea Pins جدید، در همه حساب های تجاری در ایالات متحده و بریتانیا منتشر می شود. البته دسترسی به این امکان برای سازندگان بین المللی، در ماه های آینده به وجود خواهد آمد.

 


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است