گزینه حرفه ای به بیزینس پروفایل توییتر اضافه شد.

سی یو وب 1400.04.28 1099 0 0

پروفایل تجاری توییتر با گزینه تبدیل به حرفه ای شو حالا آغاز خواهد شد.

پروفایل های جدید تجاری توییتر با یک گزینه جدید تبدیل به حرفه ای توسط محققان برنامه در حال آزمایش قرار دارد و به نظر می رسد که در آستانه راه اندازی کامل قرار دارند. این گزینه توسط دو تحلیلگر جان مانچون وانگ و آلساندرو پالوزی، به اشتراک گذاشته شد و مشخص کرد که در طی تکمیل سه مرحله ای حساب کاربری، از کاربران درخواست می شود که یک گروه تجاری را برای پروفایل کاربری خود انتخاب کنند و مشخصات خود را به عنوان "بیزینس" یا "تولید کننده" تعیین کنند. 
البته این ویژگی هنوز کار نمی کند؛ هنگامی که آخرین پاسخ را نیز انتخاب کردید، صفحه فقط رفرش می شود و دیگر جلوتر نمی رود، ولی روند کار احتمالاً نشان می دهد که در نهایت کاربران برای تبدیل حساب کاربری به کاربری تجاری چه باید بکنند.
توییتر برای اولین بار در فوریه، قبل از شروع آزمایش زنده با کاربران انتخاب شده در ماه آوریل، از بیزینس پروفایل حرفه ای آینده خود رونمایی کرد.

همانطور که توسط توییتر توضیح داده شده بود : 
"بیزینس پروفایل حرفه ای، ابزاری جدیدی است که به شما امکان می دهد مشاغل، افراد غیرانتفاعی، ناشران و سازندگان و هر کسی که برای کار و تجارت از توییتر استفاده می کند، اطلاعات خاص مربوط به تجارت خود را مستقیماً در پروفایل خود نمایش دهد. ما در حال حاضر راه اندازی این پروفایل های حرفه ای را برای مجموعه کوچکی از مشاغل در ایالات متحده آغاز کرده ایم که در ادامه این روند، حساب های بیشتری در ماه های آینده، به بیزینس پروفایل حرفه ای، دسترسی پیدا خواهند کرد."
وقتی به این حالت منتقل شوید، نمایه شما اطلاعات و گزینه های تماس اضافی را نمایش می دهد، که در این پیش نمایش اولیه نشان داده شده است.

اضافه شدن گزینه بیزینس پروفایل حرفه ای توییتر

در آینده، پروفایل های تجاری حرفه ای توییتر می تواند گزینه های دیگری مانند پنل نمایش محصول یا گالری تصاویر را نیز در خود داشته باشد؛ اگرچه این احتمال نیز وجود دارد که در آخر، این گزینه ها پولی شوند و به عنوان بخشی از فشار جدید توییتر برای افزایش درآمد از طریق ابزارهای الحاقی و ویژگی ها تبدیل شوند.
ماه گذشته ویژگی توییتر آبی در مناطق منتخب شده به کاربران این امکان را داد که با پرداخت هزینه ماهانه، به طیف وسیعی از ویژگی های توییتر دسترسی داشته باشند.
به غیر از "لغو ارسال" و گزینه های جدید و رنگی که اکنون به عنوان بخشی از Twitter Blue در دسترس هستند، توییتر همچنین از کاربران نظرسنجی کرده است که آیا مایل به پرداخت هزینه های عملکرد تجاری، مانند نظرسنجی برند، پاسخ خودکار، تبلیغات شغلی و عناصر تجزیه و تحلیل اضافی هستند؟ 

به طور واضح، همه این موارد، بخشی از آزمایش اولیه بیزینس پروفایل حرفه ای توییتر نیست، اما در نهایت، این می تواند جایی باشد که توییتر در آن قرار دارد؛ زیرا با توجه به هدف افزایش دو برابر درآمد خود تا سال 2023، می خواهد پتانسیل تجاری و کسب درآمد خود را به حداکثر برساند. به همین ترتیب، این اقدام می تواند اولین قدم باشد، در حالی که کاربران می توانند پروفایل خود را به یک بیزینس پروفایل تبدیل کنند، سپس به طور بالقوه برای ابزارهای بیشتری ثبت نام کنند.

آیا برندها برای این ویژگی های اضافی، هزینه می کنند؟

این دقیقاً به آنچه توییتر ممکن است ارائه دهد و کیفیت آن بستگی دارد؛ اما شما می توانید تصور کنید که حداقل برخی از مشاغل که به دنبال حداکثر حضور خود در توییتر هستند، هزینه ویژگی های اضافی را پرداخت می کنند.
 


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است