خرید آنلاین از وال مارت

سی یو وب 1396.07.02 1826 0 0

هم اکنون مشتریان شرکت وال مارت می توانند اجناس مورد نیاز خود را از طریق گوگل اکسپرس (Google Express) و صفحه اصلی گوگل (Google Home)سفارش دهند.

"آینده " روزی است که سخنگوی هوشمندتان اقلام و مایحتاج روزانه شما را خریداری  می کند.

با وجودی که گوگل نمی تواند در صفحه اصلی خود فروشگاه آنلاین داشته باشد، ولی می تواند این امکان را از طریق گوگل اکسپرس ایجاد کند.

گوگل قبلاَ اعلام کرده بود که برای دریافت سفارشات آسان با شرکت وال مارت بعنوان واسط مستقیم مشارکت می کند، و اکنون این امر به حقیقت پیوست.

اجناس وال مارت اکنون در گوگل اکسپرس (Google Express) لیست شده اند و شما می توانید از طریق اکانت گوگل خود به اکانت شرکت وال مارت متصل شوید و به راحتی اجناس مورد نیاز خود را سفارش دهید.

متأسفانه  زمانی ارسال رایگان اجناس خریداری شده رایگان می شود که مجموع خرید شما بیشتر از 35دلار باشد ، ولی گوگل توانسته است با پرداخت هزینه عضویت تمامی مشترکان خود این گزینه را فراهم کند ، که اگر شما صفحه اصلی گوگل مخصوص به خود داشته باشید برای یکبار اجازه دارید جهت خرید اقلام مورد نیاز خود از وال مارت با هر قیمتی از سرویس رایگان استفاده کنید.

( وال مارت ، شرکت خرده فروشی آمریکایی است که دارای بزرگترین شبکه فروشگاههای زنجیره ای مواد غذایی ، سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها درجهان است . این شرکت دارای 8.500 شعبه ، در 15 کشور بوده ، که تحت 55 نام تجاری فعالیت می کند. جالب است بدانیم که شمار کارکنان وال مارت بیش از 2.2 میلیون نفر می باشد. )


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است