معرفی ابزار جدید گوگل بنام rich result testing tool

سی یو وب 1396.10.12 2357 0 0

Google  یک ابزار کامل برای تست rich snippets , rich cards  و سایر “rich ” های اضافی در محتوای وب سایت معرفی کرده است.

گوگل عبارت “rich results” را برای اشاره به تمام اینها بکار برده است ، که به این معناست که ابزار جدید آن ، ابزار تست نتایج غنی rich result testing  tool” "  نامیده می شود.

ابزار تست جدید گوگل برای تمام انواع داده های ساخت یافته (structured data)که می تواند به عنوان نتایج غنی نشان داده شود، تست خواهد شد. این منابع داده هایی مانند JSON-LD، Microdata و RDFa را آزمایش می کنند. این نمایش دقیق تر نشان می دهد که چگونه یک صفحه در نتایج جستجو نمایش داده می شود، و همچنین توانایی تست  structured data  در محتویات بارگذاری شده به صورت پویا را نیز دارد .

در حال حاضر ابزار  rich result testing امکان تست structured data های recipes, jobs, movies, and courses را دارد. گوگل یاد آوری می کند که این اولین گام است و پشتیبانی از انواع داده های بیشتر در طول زمان بروز خواهد شد.

استفاده از ابزار تست نتایج غنی " rich result testing "، درست مثل استفاده از ابزارهای تست دیگر گوگل است. URL را وارد کنید، آن را از طریق ابزار اجرا کنید و نتایج را مرور کنید. کد نادرست برجسته خواهد شد، بنابراین شما دقیقا می دانید که چه مشکلی وجود دارد.

چنانچه از نتایج آزمون راضی هستید،  میتوانید صفحه را به طور مستقیم از ابزار تست به Google’s index ارسال نمایید.

rich result testing tool

استفاده از این ابزار کمک شایانی به سئو و بهینه سازی سایت شما خواهد کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد rich snippet کلیک نمایید.


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است