ارتقا برنامه Calendar گوگل برای وب

سی یو وب 1396.07.25 1858 0 0

تقویم محبوب آنلاین گوگل ، از نو طراحی گردید.

  گوگل اعلام کرده است که اپلیکیشن Calendar    را به صورت جالب تر برای کامپیوترهای رومیزی  و نسخه آن را  برای گوشی های هوشمند بصورت زیباتر و دلپسندتری ارتقا داده است.

به نظر می رسد که بروز رسانی اپلیکیشن  Calendar گوگل ، در درجه اول برای استفاده کنندگان از  اپلیکیشن های G suit گوگل (اپلیکیشنهای مربوط به مشاغل )  ، در نظر گرفته شده است.

با بروز رسانی جدید برنامه تقویم گوگل، مدیران شرکت های فن آوری اطلاعات قادر به انجام تنظیمات جهت رزرو کنفرانس اداری و جلسات دراین برنامه خواهند بود.

بنابراین ، کارمندان می توانند مشاهده کنند که آیا این اتاق ویژه جلسات برای جلسه خاصی در تقویم دیجیتالی گوگل رزرو شده است یا خیر!

پس از تنظیمات، کارمندان می توانند از طریق برنامه Calendar ، اتاق های  جلسات را جستجو کند و جای خود را در آن جلسه رزرو کند.

همچنین این امکان برایشان فراهم شده که  بتوانندهمکاران دیگرشان را نیز به جلسه دعوت نمایند.

 اگر مسئولان IT  شرکت ، به درستی تنظیمات مربوط به Calendar گوگل را انجام دهند، افراد قادر خواهند بود تجهیزات داخل اتاق کنفرانس شامل تجهیزات صوتی ، تصویری ویا حتی صندلی چرخدار و ... می باشد یا خیر.

همچنین برنامه گوگل کلندر این قابلیت را دارد که هرگونه اسناد و مدارکی را که مربوط به جلسه می باشد را به Calendar پیوست کنند ، تاافراد حاضر در جلسه به راحتی به تمامی فایلهای مورد نیاز و ضروری خود دسترسی داشته باشند، بدون اینکه نیاز باشد از برنامه دیگری استفاده کنند.

اگر کارمندی دعوت به حضوریک جلسه را دریافت و قبول کند ، بخشی از تقویم مختص به آن در برنامه Calendar ، بصورت رنگی درمی آید که بیانگر این است که این جا برای این شخص در این جلسه رزرو شده است .

اما اگر شخصی مطمئن نباشد که در جلسه می تواند حاضر باشد یا نه آن قسمت از برنامه که مشخص کننده جای آن شخص در جلسه است بجای رنگی شدن بصورت خطهای اوریب نشان داده می شود.

اگر شخصی که دعوت به جلسه شده است، هیچ پاسخی دربرابر این دعوت ندهد ، شخص مذکور فقط می تواند عنوان جلسه را مشاهده کند و به دیگر جزئیات مربوط به آن جلسه، دسترسی نخواهد داشت.

کاربران برنامه Calendar می توانند روزهای تعطیل آخرهفته را بصورت پنهان یا Hide درآورند تا فقط روزهای کاری را بتوانند بر روی Calendar خود مشاهده کنند .

این امکان نیز هست که بتوانند بصورت خلاصه ، یک نگاه کلی به تمام روزهای سال جاری داشته باشند.

 برنامه Calendar   که درحال حاضر در برنامه های گوگل مورد استفاده قرارمی گیرد ،  بصورت اتوماتیک به برنامه  Calendar جدید و ارتقا یافته ، تغییر خواهند یافت. 


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است