رابط جدید گوگل ادووردز

سی یو وب 1396.07.22 2368 0 0

گوگل ، رسماَ اعلام کرد که رابط کاربری ادووردز(AdWords) جدیدش را تا پایان سال جاری در اختیار همگان قرار خواهد داد. گوگل تضمین کرده است که این رابط کاربری ادووردز (AdWords) جدید سریعتر ، قابل لمس تر ، و دارای تمرکزبیشتری برای دستیابی به اهداف کسب و کار می باشد.

در اینجا به برخی از ازمزایایی  می پردازیم که در بکاربردن از رابط کاربری ادووردز (AdWords) گوگل  انتظار داریم .

-          علاوه بر طراحی ساده ، آدرس دهی آسان در سایت ، بارگذاری سریعتر صفحات ، ما را قادر می سازد تا عملیات مربوط به ادووردز (AdWords) را در کمترین زمان ممکن انجام دهیم.

-          رابط کاربری ادووردز(AdWords) گوگل ، با نگاهی برداده های مشتریان ، آسان تر می تواند  تعیین کند ، چه زمانی مشتریان ، بیشتر با کسب و کار ما درارتباط هستند.

ویژگیهای جدید از قبیل تنظیمات تماس پیشنهاد قیمت و صفحات فرود (landing pages) ، قبلاَ فقط قابل استفاده برای کسانی بود که به رابط کاربری ادووردز (AdWords) دسترسی داشتند، ولی اکنون استفاده از این قابلیت برای همگان میسر خواهد بود.

همچنین رابط کاربری ادووردز جدید گوگل ، برای چند ماه است که  مورد استفاده کسانی که به از قبل به ادووردز گوگل دسترسی داشتند ، می باشد. گوگل مدت زمانی را صرف جمع آوری منابع ارزشمندی کرده است تا زمینه مناسبی جهت شناساندن به کاربران جدید را فراهم آورد.

البته گوگل برای اینکه به کاربران جدید با رابط کاربری ادووردز جدیدش بهتر آشنا شوند ، بهترین شیوه های راهنمایی ، ویدئوهای آموزشی و راهنمای بهترین تجربه ها را دراختیار شان قرار داده است.


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است