بروز رسانی و اصلاحات جدید گوگل برای راهنمای جامع سئو

سی یو وب 1396.09.24 2483 0 0

گوگل پس از 7 سال ، راهنمای رسمی و جامع سئو(SEO) را برای اولین بار به روزرسانی کرد.

گوگل با بروز رسانی راهنمای جامع سئو ، نسخه قدیمی آن را که بصورت فایل PDF بود را حذف کرد و Document راهنمای جدید را بصورت web-based قرار داد.

مطالب قرار داده شده در راهنمای جدید  علاوه برحفظ مطالب قدیمی- بخشهایی جدیدی بر اساس بروزرسانی های اخیر الگوریتمهای سئو ، نیز به آن اضافه شده است.

بخشهای جدید اضافه شده  مواردی از قبیل ؛ تأکید بر ضرورت بهینه سازی موتورهای جستجو ، نحوه اضافه کردن نشانه گذاری داده های ساختار یافته و راهنمایی هایی برای وب سایتهای mobile-friendly - را شامل می شود .

گوگل به تمامی  صاحبان مشاغل ، مدیران سایت ، طراحان ، بازاریابان دیجیتال و غیره توصیه می دارد که حتماَ این راهنمای جدید سئو را مطالعه کنند .

در دستورالعمل و راهنمای جدید سئو ؛ مواردی از قبیل نحوه عملکرد الگوریتم های مختلف سئو و موتورهای جستجو را نشان می دهد.

بنابراین علاوه بر اینکه یک راهنمای بسیار مفید برای افراد تازه کار در بحث سئو می باشد ومی تواند برای افراد مجرب نیز سودمند بوده و راهکارهای تازه ای را برایشان دربر داشته باشد.

تفاوتهای راهنمای جدید با راهنمای قدیمی :  در ادامه به  اشاره چند موارد جزئی که به راهنمای جدید اضافه شده است می پردازیم.

  • استخدام کارشناس سئو :

استخدام کارشناس حرفه ای سئو می تواند برای کسب و کار شما بسیار ارزشمند باشد. و گوگل در فصل نخست راهنمای خود به توضیح این مسئله پرداخته است.

همچنین گوگل بطور خلاصه به جزئیات خدماتی که یک سئوکار حرفه ای می تواند ارائه دهد ، می پردازد و خوانندگان را جهت بهره مند شدن از اطلاعات و توضیحات بیشتر به مقالات موجود در قسمت Help Center ارجاع می دهد، تا بتوانند اطلاعات جامعی درمورد اینکه  "چگونه صاحبان مشاغل و مدیران سایت می توانند یک کارشناس سئو حرفه ای استخدام کنند"، در اختیارشان قرار دهد.

سئوال دیگری که در این زمینه مطرح است اینست که بهترین زمان برای استخدام یک سئو کارحرفه ای چه زمانی می باشد؟

گوگل می گوید که هرچه زودتر بهتر است چون کمک می کند که سایت شما  از ابتدا طبق قوانین سئو طراحی گردد و به قول معروف search engine friendly باشد.

  • وب سایتهای Mobile-friendly

از آنجا که به مدت 7 سال بود راهنمای جامع سئو گوگل به روز رسانی نشده بود ، مسلماَ در راهنمای جدید شاهد تغییرات زیادی در مورد سئو برای موبایل ها هستیم .

راهنمای قدیمی سئو گوگل مطابق با روش های معمول آن زمان  ، بر روی سئو وب سایتهایی که صفحات آنها جدا از وب سایتها در موبایل بودند ، متمرکز بوده است .

با بروز رسانی راهنمای جامع جدید – بهترین شیوه ها برای ایجاد وب سایتهایی که Mobile-friendly هستند ارائه شده است. زیرا اکنون وب سایتها از طریق تمامی سیستم ها قابل دسترسی می باشند.

  • لینک دادن به سایتهای دیگر

گوگل در این راهنمای جدید خود به صاحبان وب سایتها توصیه می کند که درمورد لینک های خارجی که در سایت خود قرار می دهند ، مراقب باشند .چون ممکن آن سایتها ، تأثیرات منفی بر سئو سایت شما داشته باشند.

همچنین گوگل در راهنمای جدید خود در مورد برخی از رایج ترین روش هایی که مردم می توانند از معروفیت سایتهای دیگر استفاده کنند - توضیح داده است.

مواردی که در بالا ذکر گردید، تنها چند نمونه از آیتم های اضافه شده به راهنمای جدید گوگل در مورد سئو می باشد . راهنمای جامع جدید در حال حاضر به 9 زبان ارائه گردیده است و به زودی 16 زبان  دیگر از کشورهای جهان نیز به آن اضافه می گردد.


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است