الکسا در دنیای موسیقی

سی یو وب 1396.07.03 2111 0 0

الکسا (Alexa)  هم اکنون می تواند آهنگهای درخواستی و مورد علاقه شما را ازطریق اپلیکیشن موزیک آمازون پخش نماید.

این قابلیت در سیستم عامل های اندروید و IOS در دسترس است.

کاربران در آمریکا ، انگلستان ، آلمان و اتریش به سادگی می توانند با یک کلیک برروی دکمه الکسا در اپلیکیشن موزیک آمازون از این ویژگی جدید استفاده کنند.

همچنین کاربران این شانس را دارند که (به طورمثال اگر نام آهنگ را فراموش کردند ) از طریق نوع سبک موزیک ، دهه انتشار موزیک، ریتم ، گام ، موضوع  و حتی متن شعر یا ترانه ها آهنگ مورد نظر خود را پیدا کرده و گوش کنند.

این قابلیت برای کسانی طراحی شده است که ممکن است شخصی دچار معلولیت جسمی بوده و از داشتن دو دست محروم باشد و یا از نظر ذهنی تمرکز لازم را نداشته ویا اشخاصی که پرمشغله بوده و حتی فرصت کافی برای وقت گذاشتن با گوشی خود ندارد ، حتی کسانی که از قبل  از الکسا درخواست پخش موزیک درخانه هایشان را داشتند.

الکسا درخواست شما را پاسخ خواهد داد.

بطور مثال شما درخواست دارید که موزیکی از روز و یا آلبوم جدید خواننده مورد علاقه شما را پخش کند.

مجله وال استریت گزارش می دهد که الکسا در تلفن همراه بعنوان بهترین روش برای ترغیب مشتریان موزیک آمازون که به موسیقی گوش می کنند ، پیشی گرفته است.

آمازون از قبل دربر دارنده طیف بزرگی از پخش سخنگوهای هوشمند می باشد، که بسیار همخوان  و متحد با پیشنهادات و درخواستهای موزیکهای درخواستی درسراسر جهان است.

آمازون سومین رتبه در بازار پخش موسیقی درجهان پس از اسپوتیفای و اپل موزیک را دارا می باشد.

اما WSJ  گزارش داده است که شرکتهای موزیک نظاره گر الکسا (Alexa) هستند که کدام روش خدمات موسیقی آمازون را بیشتر رقابتی می کند و دسته بندی آهنگها به چه صورت انجام گرفته است.

و اینکه چگونه می توان داده ها را برای پاسخگویی بیشتر به برنامه های فعال صوتی مانند الکسا ایجاد کرد.

هنوز کاملاَ مشخص نشده است که این قابلیت جدید الکسا (Alexa) به کشورهای دیگر به غیر از آن کشورهایی که ذکر گردید ، رسیده است یا خیر!


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است