آخرین نسخه فایرفاکس و لینک دانلود

سی یو وب 1396.12.22 3035 0 0
 

Mozilla امروز نسخه فایرفاکس کوانتوم (Firefox Quantum) را به نمایش گذاشت، این نسخه که در روز چهارشنبه  ارائه شده است، آخرین و بهترین ورژن مرورگر Open Source  میباشد که برای کاربران تجاری خود چندین ویژگی و ترفند جدید ارائه میدهد .

نسخه جدید کوانتوم فایرفاکس کمی متفاوت با مرورگر های استاندارد پیش از خود بوده است که هدف آن استفاده کاربران معمولی نبوده بلکه چیزی که آن را با نسخه های قبلی خود متمایز میکند قابلیت آن برای استفاده در زیرساخت شرکت هایی که در حوزه IT  مشغول به کار هستند، میباشد که به کمک آن میتوان این شرکت ها را توسعه بخشید .

نسخه رایگان کوانتوم فایرفاکس دارای تنظیمات امنیتی خاصی میباشد که میتواند برای کنترل های مدیریتی سازمان ها مناسب باشد، برای مثال میتواند از خطر های امنیتی از جمله افزودنی ها مانند Add-ons  را متوقف سازد یا یک پروکسی پیش فرضی را ایجاد کند و یا فایرفاکسی را متناسب با افزودنی ها و بوک مارک های خاصی را برای شما آمده سازد .

نکته مثبت و موثر فایرفاکس کوانتوم این است که از سوء استفاده از اطلاعات افراد و رسوایی در حفظ حریم شخصی افراد که رقبای بزرگتر از آن درگیر این مسایل هستند، خودداری میکند .

دانلود آخرین نسخه فایرفاکس (Firefox Quantum)


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است