پایان نمایشگاه الکامپ ۲۳ در سالن الکام استازر

سی یو وب 1396.05.02 1840 0 0

بیست‌ و سومین دوره از نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، بزرگ‌ترین رویداد آی‌سی‌تی کشور، از روز جمعه ۳۰ تیر و با شرکت ۳۳۸ استارتاپ ایرانی در بخش الکام استارز آغاز به‌ کار کرده است. سالن‌‌های ۸ و ۹ الکامپ امسال به استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپا اختصاص دارد. زومیت امسال به‌منظور حمایت از استارتاپ‌ها و نهادینه کردن فرهنگ معرفی چنین شرکت‌های نوپایی، به میان غرفه‌داران بخش استارتاپ‌ها رفته است تا شما را با نوع فعالیت‌ آن‌ها آشنا کند.

آمازون با چیزی نزدیک به ۳۰۰ میلیون مشتری فعال و ۵۰۰ میلیون محصول، بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین دنیا است؛ بااین‌حال به دلیل محدودیت‌های موجود، امکان خرید و ارسال محصولات از این فروشگاه بزرگ در ایران وجود ندارد. وب‌سایت مالتینا با شعار خریدی ساده از آمازون شکل گرفته است. به ادعای مسئولین مالتینا، کارمزد دریافتی این وب‌سایت نسبت به نمونه‌های مشابه، کمتر و تقریبا ۵ درصد است.

مالتینا

البته با توجه به بالا بودن هزینه‌ی گمرک، خرید محصولاتی که به‌صورت گسترده وارد کشور می‌شوند از این طریق غیر منطقی به نظر می‌رسد. با توجه به این‌که محصولات از دفتر آمریکای مالتینا از آمازون خریداری و برای مشتری ارسال می‌شود، خریداران باید نگران هزینه‌ی حمل از دفتر آمریکا به ایران نیز باشند؛ بااین‌حال مالتینا با ارائه‌ی کدهای تخفیف ۲۰ تا ۳۰ درصدی برای هزینه‌ی حمل در کانال تلگرامی و وب‌سایت خود، تا حدودی به کاهش هزینه‌ی خریداران کمک می‌کند. برای آشنایی با قیمت تمام‌شده‌ی یک محصول خریداری‌شده از این طریق، باید گفت که خریدار برای محصولی مانند آمازون اکوی ۱۸۰ دلاری باید در پایان چیزی نزدیک به یک میلیون و صد و بیست و چهار هزار تومان هزینه پرداخت کند؛ از این هزینه ۱۹۹ هزار تومان برای حمل از دفتر آمریکا به ایران، ۱۷۶ هزار تومان برای هزینه‌ی گمرک و ۴۲ هزار تومان کارمزد مالتینا خواهد بود.

تحویل کالا، بسته به پشتیبانی از ارسال سریع، حداقل ۱۵ روز کاری زمان می‌برد. در پایان باید گفت مالتینا به افرادی توصیه می‌شود که به دنبال کالایی کمیاب در بازار ایران هستند. در غیر این صورت، خرید بسیاری از محصولات به دلیل هزینه‌ی بالای گمرک و حمل صرفه‌ی اقتصادی برای شما نخواهد داشت.

منبع : زومیت


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است