هدست های ویندوز VR اکنون با تخفیف های زیاد در دسترس هستند

سی یو وب 1396.11.04 2771 0 0

بسته نرم افزاری هدست و کنترلر در حال حاضر حدود 200 دلار است.

مایکروسافت با استفاده از هدست های ویندوز VR میخواهد آن را ساده تر و ارزان تر به واقعیت مجازی مبتنی بر کامپیوتر تبدیل کند.

اما شاید این خیلی ارزان نیست. اکثر هدست های ویندوز VR  در بازار اکنون در آمازون در امریکا  با حدود 50 درصد تخفیف در دسترس هستند. برای 200 دلار، می توانید یک هدست کامل با یک جفت کنترلر حرکتی داشته باشید که روی نرم افزار Windows Mixed Reality اجرا می شود و همچنین دارای پشتیبانی بتا برای عنوان SteamVR است.

هنگامی که مایکروسافت اولین محصول خود را اعلام کرد، قول داد که هدست آن حدود 300 تا 500 دلار هزینه داشته باشد، در مقایسه با 600 دلار یا بیشتر برای Oculus Rift و HTC Vive. بعد از آن ، Rift و Vive  هر دو برخی از قیمت های خود را کاهش دادند، در حالی که دستگاه های ویندوز VR هنوز هم لبه قیمت گذاری خود را حفظ کرده اند . برای یک  لحظه ، سخت افزار ویندوز یک مزیت را حفظ می کند؛ به ایستگاه های پایه که بتواند حرکت را دنبال کند ، نیاز ندارد، زیرا همه ردیابی در هدست انجام می شود و باعث می شود نصب و راه اندازی به طور قابل توجهی ساده تر شود. اما این مزیت نیز در کوتاه مدت تعیین شده است، زیرا این سبک ردیابی دیگر عادی شده است.

هدست Windows VR با HP، Dell، Acer و Lenovo از نظر مشخصات و قابلیتها کاملا یکسان است. یک هدست که کمی متفاوت است - سامسونگ اودیسه (Odyssey)، که از صفحه نمایش OLED به جای LCD های موجود در دیگران استفاده می کند. 


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است