ورود هوش مصنوعی در روابط عاشقانه با استفاده از نرم افزار Tinder

سی یو وب 1396.09.12 3706 7 0

یافتن عشق واقعی در قرن بیست و یکم کاری بسی مشکل است .

امروزه تکنولوژی چنان پیشرفت کرده است که حتی در روابط عاطفی ما نیز تأثیرگذار شده است و بدون استفاده از تکنولوژیهای رایج ، ارتباط برقرار کردن و دوست داشتن تقریباَ  کاری سخت و شاید غیر ممکن باشد.

با توجه به این موضوع ، در عصر حاضر که ما زندگی می کنیم ، ابزارها و برنامه های مختلفی برای یافتن دوست و همسر دلخواهمان وجود دارد.

چنانچه اگر شما بدنبال فردی هستید که عشق واقعی شما باشد ، و یا از اینکه دائماَ در گوشی خود به دنبال شخص مورد نظرتان گشته اید ولی نتیجه ای نداشته است و خسته شده اید !

 Tinder   برای حل این مشکل ، نرم افزاری طراحی کرده است که از یک هوش مصنوعی جدید به نام   Super Likeable در برنامه خود استفاده می کند و می تواند  افرادی را که امکان دارد علاقه خاصی به شما دارند را شناسایی کرده و به شما معرفی کند.

Tinder نام این نرم افزار خود را “delight and surprise کاربران گذاشته است .

Tinder از طریق این هوش مصنوعی می تواند از بین تمام افرادی را که فکر می کند نسبت به شما علاقمند بوده و خصوصیاتشان سازگاری بیشتری با شما دارد و  احتمال  اینکه  مورد علاقه شما باشند  بسیار است ،  را تشخیص داده و به شما معرفی کند .

معرفی این افراد از طریق کارتهای مجزایی صورت می گیرد که هر کارت ، 4 نفر را به شما معرفی می کند و شما می توانید با هر 4 نفر آنها بصورت جداگانه ارتباط برقرار کرده تا درنهایت  از بین آنها ،شخص مورد علاقه خود را انتخاب نمائید.


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است