پلت فرم آموزش تکنولوژی بصورت آنلاین

سی یو وب 1396.07.21 1644 0 0

مؤسسان وبنیانگذاران اپل ، استیو جابز و استیو ووزنیاک بودند.

اکنون استیو ووزنیاک ، یک پلت فرم آموزش تکنولوژی بصورت آنلاین به نام Woz U را را ه اندرازی می کند.

این پلتفرم برای ارتقا و توسعه مشاغل تکنولوژی ویادگیری مهارتهای لازم این صنعت ، طراحی شده است .

ووزنیاک امیدوار است این پروژه را در  بیش از 30 نقطه جهان جهت دوره های آموزشی که شامل تمامی موضوعات و مباحثهای مهندسی نرم افزار ، فن آوری اطلاعات جهت توسعه اپلیکیشن های موبایل و امنیت سایبری می باشد را توسعه دهد .

البته هنوز مشخص نشده است که دوره های آموزشی بصورت رایگان ارائه می گردند و یا برای هر واحد آموزشی آنلاین ، مبلغی در نظر گرفته می شود.

Woz U ،  برای شرکتهایی که علاقمند به استفاده از ابزارها و منابع آموزشی جهت استخدام و آموزش نیروهای جدید هستند و همچنین پلت فرمی برای دانش آموزان از طریق مشارکت با مدارس منطقه ای ،در دسترس خواهد بود.

Woz U  قصد دارد برای هریک از دانشجویان ، دستورالعملی جداگانه داشته باشد تا پروژه های شتاب دهنده خود را برای بنیان گذاران آینده ، راه اندازی کند.

هدف کلی ، افزایش علاقه در مشاغل ، یا دانش ، تکنولوژی ، مهندسی ، هنرها و ریاضیات ، با افزودن هنرهایی که با نقش ووزنیاک و همکارش استیوجابز در اپل ، احتمالاَ بصورت مأموریتی مادام العمر برای ترکیب فناوری با علوم انسانی گره خورده است.

به بیان ووزنیاک ، هدف از آموزش و تعلیم مردم در مهارتهای دیجیتالی استخدامی  می باشد و همچنین ووزنیاک اظهار   می دارد که مردم اغلب ازانتخاب مشاغلی که برپایه دیجیتال هستند ، خودداری می کنند ، چون فکر می کنند از انجام چنین کارهایی ناتوانند.

ولی من نشان خواهم داد که چطور آنها قادر به انجام مشاغل تکنولوژی هستند.

در مورد هریک از ویژگیهای موجود یا برنامه ریزی شده ، جزئیات قیمت گذاری وجود ندارد.

با این وجود ، درحال حاضر برخی دوره های مقدماتی برای یک اپلیکیشن تلفن همراه وجود دارد و از امروز می توانید در Woz U ثبت نام کنید.

البته هنوز مشخص نیست که پس از ثبت چند مورد اطلاعات شخصی جهت ثبت نام ، چه مواردی دیگری لازم است.


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است