در این هفته ما با بررسی اپلیکیشن های موجود در Play Store لیستی از 5 اپلیکیشن برتر اندروید را استخراج کرده ایم

سی یو وب 1396.12.16 2532 0 0

1. Lingvist  : اولین برنامه Lingvist است ، به کمک این اپلیکیشن شما میتوانید به راحتی زبان هایی مانند: فرانسوی، انگلیسی ، آلمانی ، اسپانیایی و روسی را یاد بگیرید .

2 . U Scanner : این برنامه برای آن دسته از افرادی که در کنفرانس ها ، جلسات و یا کلاس های آموزشی بسیار و طولانی مدت شرکت میکنند بسیار کاربردی است ، به کمک این برنامه میتوانید عکس هایی از اسلاید ها و مواردی که میخواهید برای یادآوری داشته باشید بگیرید و متن دلخواه خود را روی آن قرار دهید و عکس را واضح تر و با کیفیت تر نمایید و در صفحات مجای به اشتراک گذارید .

3. Elevate - Brain Training : به کمک این برنامه پرطرفدار شما میتوانید مهارت های  ذهنی خود را تقویت کنید و شاهد ارتقا آن باشید.

4. Journey : این برنامه برای ذخیره کردن تصاویر خاطره انگیزتان یک فضای کاملا امن در اختیار شما قرار میدهد که دارای امنیت بالایی بوده و میتوانید گذشته خوب خود را در آن مرور کنید .

5. Rave : در این برنامه شما میتوانید با دوستان خود در ارتباط باشید و فیلم ها ، ویدیو ها و موزیک های مورد علاقه خود را با آن ها به اشتراک بگذارید ، همچنین این برنامه به تازگی به دنبال این است که با Spotify  در ارتباط باشد تا شما بتوانید با دوستان خود که دور از شما هستند ارتباط برقرار کنید .


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است