Datally ، اپلیکیشن جدید اندروید برای مدیریت data usage

سی یو وب 1396.09.08 2899 0 0

گوگل نرم افزاری را برای سیستم عامل اندروید با ظاهری زیبا و کاربری آسان طراحی کرده است.

کاربران با استفاده از این اپلیکیشن  می توانند میزان (data usage) یا مصرف داده های نرم افزارهای موجود در گوشی همراه خود را کنترل نمایند.

این اپلیکیشن " Datally " نام گذاری شده است . Datally می تواند مشخص کند که کدامیک از نرم افزارها و برنامه های موجود در گوشی شما بیشترین مصرف داده ها یا data usage  را دارند و در چه مواقعی اطلاعات گوشی شما از بین می رود.

همچنین روشهایی را توصیه می کند تا با کمک آنها بتوانید براساس فعالیت خود میزان مصرف داده ها را کاهش دهید.

علاوه بر آن قادر است لیست شبکه های Wi-Fi نزدیک به شما را برای اتصال به شبکه اینترنت به شما ارائه دهد.

مزیت مهم این نرم افزار این است که یک دکمه بزرگی در بالای صفحه دارد و این امکان را برای شما ایجاد می کند تا حتی تمامی فعالیتهای بک گراند صفحه نمایش را برای کاهش مصرف داده ها (data usage) گوشی متوقف کنید.

در کل Datally ، نرم افزاری است که به شما اجازه می دهد تا از طریق آن مقدار مصرف داده های (data usage) برنامه های موجود در گوشی همراهتان کنترل کرده و چنانچه برنامه ای میزان مصرف داده زیادی داشته باشد ، آن را متوقف کنید.

هدف از ساخت Datally، ارائه خدمات گوگل در کشورهایی است که از شبکه های تلفن همراه محدودی برخوردار هستند و از گوشی هایی که سخت افزارهای ورژن قدیمی دارند، استفاده می کنند.

به همین دلیل ابتکار عمل نرم افزار بر ویژگیهای اساسی مانند مدیریت ذخیره سازی اطلاعات و کنترل مصرف داده تمرکز دارد.به همین خاطر حجم نرم افزار Datally ، 6 مگابایت است.

 

 


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است