اطلاع رسانی مهارتهای لازم با Notificationهای جدید LinkedIn

سی یو وب 1396.09.19 2311 0 0

LinkedIn نرم افزار جدیدی را ارائه می دهد تا به افرادی که جویای کار هستند ، از طریق ارسالNotification  هایی -   به اطلاع آنها برساند ، برای شغل مورد تقاضایشان ، چه مهارتهایی نیاز دارند.

علاوه براطلاع رسانی  مهارتهای لازم شغل مورد تقاضا ، شما می توانید با کلیک بر روی هر یک از مهارتها اطلاعات بیشتری  در مورد آن کسب کنید و شرکتهایی را که برای استخدام به دنبال افرادی با چنین مهارتهای می گردند را به شما معرفی خواهد کرد.

اگر شما برای یافتن شغل مورد نظر خود مهارتهای مربوطه را داشته باشید، فقط با اضافه کردن این مهارتها به پروفایل  LinkedIn خود ، به شرکتها و افرادی که به دنبال اشخاصی با این مهارتها می گردند کمک می کنید که سریعتر شما را پیدا کنند.

و چنانچه برخی از این مهارتها را نداشته باشید لینک های مربوط به دوره های آموزشی LinkedIn برای آموزش این مهارتهای خاص در اختیار شما گذاشته می شود و شما می توانید از این طریق  این دوره های آموزشی ، دانش خود را در مورد مهارتهای لازم افزایش دهید و یا اطلاعات خود را بروز نمائید.

  بخش دوره های آموزشی  و ارائه اطلاعات آموزشی را، مایکروسافت پشتیبانی می کند.

LinkedIn  تلاش می کند تا از طریق این نرم افزار جدید خود ، مجموعه ای از اطلاعات گسترده و حرفه ای را در اختیار کاربران قرار دهد که در نوع خود منحصر به فرد می باشد.

در حال حاضر LinkedIn با داشتن 530 میلیون عضو ، گستره وسیعی از بینش های حرفه ای که شامل منابع جامعی از اطلاعات و ارتباطات در توسعه و پیشرفت مربوط مشاغل و افراد جویای کار می باشد را در دسترس خود دارد.

این اطلاعات می تواند منبع خوبی برای مرورکلی و بسیار دقیقی بر مسیر شغلی هر فرد باشند.

و LinkedIn سعی بر این دارد تا زمینه لازم برای جمع آوری اطلاعات و مهارتها ، برای شغلی که شما به آن علاقه مند هستید را ایجاد کند تا بتوانید به نحو احسن از عهده وظایف حرفه خود برآئید.

به زودی LinkedIn قادر خواهد بود تا بینش ها و نقطه نظرهای حرفه ای شخصی تر و عمیق تری را ارائه دهد و از آن در تمامی مشاغل – برای افراد جویای کار در و دانشجویان ، یک پلتفرم حرفه ای و کلیدی بسازد.


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است