گوگل از Snippets جدید برای عبارتهای مقایسه ای استفاده می کند

سی یو وب 1397.05.25 2585 0 0

گوگل نوع جدیدی از  featured snippet (جواب کوتاه گوگل به یک جستجو در بالای نتایج جستجو) را معرفی کرده است که برای نمایش اطلاعات عمیق تر در مورد یک موضوع اختصاص یافته است.

مشابه آنچه در جستجوی اختصاصی یک موضوع گوگل  featured snippet را نمایش می دهد، گوگل اکنون می تواند یک featured snippet  را که  جزئیات تفاوت ها یا شباهت های بین دو چیز را بیان می کند، نشان دهد.

جستجوگران می توانند داخل featured snippet ، از برگه های(tab) کشویی جهت بررسی زیر عنوان های مختلف استفاده کنند.

گوگل یک نمونه از مقایسه بین کوارتز و گرانیت را ارائه داد، با زیرمجموعه های قابل گسترش مربوط به هزینه، مزایا، وزن و دوام.

جستجو گوگل featured snippet

"اکنون هنگامی که شما برای چیزی شبیه [کوارتز و گرانیت] جستجو می کنید، یک پنل با زیرمجموعه های مربوطه را برای جستجوخواهید دید.

به عنوان مثال دیگر، هنگامی که شما [صندوق اوراق قرضه] را جستجو می کنید، نمایش سریعی از اطلاعات مربوط به اندازه، هدف و اهمیت صندوق اوراق قرضه توصیه می شود و شما به راحتی می توانید با کلیک بر روی لینک این منابع مرتبط ، بیشتر بیاموزید "

طبق گفته گوگل featured snippets طراحی شده تا نمایی از جنبه قابل درک و متداول از یک موضوع باشد.

featured snippets بطور اتوماتیک تولید می شوند بنابراین نیاز به استفاده از نشانه گذاری خاص برای قرار گرفتن در آنها وجود ندارد.

گوگل یادآور می شود که این به روز رسانی بخشی از یک سری پیشرفت هایی است که شرکت برای کمک به دسترسی سریع تر کاربران به اطلاعات انجام می دهد.

اولین مورد این سری از پیشرفت ها در ماه فوریه ، زمانی که گوگل featured snippets چند منظوره را ارائه کرد؛ منتشر شد.


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است