chatgpt جایگزین google assistant در اندروید

سی یو وب 1402.10.16 375 3 0

با توجه به کد موجود در آخرین نسخه اپلیکیشن ChatGPT برای اندروید، به احتمال زیاد در آینده این چت‌بات محبوب می‌تواند جایگزین گوگل اسیستنت (Google Assistant) در سیستم‌عامل اندروید شود. در حال حاضر برای استفاده از ChatGPT، کاربران می‌بایست به وب‌سایت OpenAI مراجعه یا اپلیکیشن آن را نصب کنند. با افزودن قابلیت دستیار صوتی در اندروید و یک رابط کاربری یکپارچه، این امکان به وجود آمده که از ChatGPT به‌عنوان یک دستیار در سراسر سیستم استفاده شود.

به گزارش Android Authority، نسخه جدید ChatGPT در نسخه 1.2023.352 از قابلیت جدیدی به نام com.openai.voice.assistant.AssistantActivity برخوردار است. این قابلیت به‌طور پیش‌فرض غیرفعال است، اما با فعال‌سازی آن، ChatGPT به‌عنوان یک دستیار با رابط کاربری و انیمیشن چرخشی در پایین صفحه ظاهر می‌شود. این دستیار می‌تواند روی سایر اپلیکیشن‌ها نیز ظاهر شده و به سؤالات کاربران پاسخ دهد. 

سایر خدمات ما : پشتیبانی سایت

فعال‌کردن ChatGPT به‌عنوان دستیار دیجیتال پیش‌فرض اندروید، به کاربران این امکان را می‌دهد که با نگه‌داشتن دکمه هوم یا کشیدن انگشت از گوشه پایین به بالا، با این چت‌بات صحبت کنند. این اقدام احتمالاً باعث تسهیل دسترسی کاربران به ChatGPT و افزایش کاربردی‌تر شدن این هوش مصنوعی در سیستم‌عامل اندروید می‌شود.

به نظر می‌رسد OpenAI نیز نقاط قوت دیگری برای ارتقاء تجربه کاربری با ChatGPT در اندروید در نظر دارد. از جمله این اقدامات می‌توان به اضافه کردن ChatGPT به بخش Quick Settings اشاره کرد، که به‌عنوان یک میانبر برای دسترسی سریع‌تر به این چت‌بات عمل می‌کند. البته توجه به این نکته ضروری است که این ویژگی برای استفاده بهتر از ChatGPT Plus نیازمند اشتراک ویژه است.


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است