آزمایش توییتر امکان رای دهی به پاسخ توییت

سی یو وب 1400.05.04 866 1 0

توییتر در حال تست حالتی است که در آن کاربران بتوانند به پاسخ توییت ها رای بدهند.

در فیسبوک، کاربران می توانند به کمک آیکن های بسیاری که وجود دارد، احساس و نظر خود را درباره یک پست اعلام کنند.
در لینکدین هم این امر به لطف برخی آیکن ها ممکن است.
در اینستاگرام و تیک تاک ، رای دهی به نظرات پست ها، به وسیله یک دکمه قلب آسان شده است و در یوتیوب هم این امر به وسیله یک علامت لایک انجام می شود.

حالا پلتفرم توییتر نیز اعلام کرده است قصد دارد تا در کنار سایر شبکه های اجتماعی که به آن ها اشاره شد، امکان رای دهی را برای پاسخ های توییت های خود ایجاد کند تا کاربران توییتر بتوانند نظر و احساس خود را درباره هر توییت بیان کنند.

این امکان که در حال حاضر بر روی نسخه ios این پلتفرم درحال آزمایش است، به شکل نماد رای بالا و پایین نمایش داده می شود که تنها برای پاسخ به یک توییت قابل استفاده است.

توییتر اعلام کرد: " برخی از کاربران ممکن است در پلتفرم توییتر، در دستگاه ios خود، امکان رای مثبت و منفی به پاسخ های سایر کاربران به یک توییت را مشاهده کنند. این رای ها به توییتر در درک میزان ارتباط نظرات درباره یک توییت کمک می کند.
رای های منفی پاسخ های یک توییت، مخفی است، در حالی که رای های مثبت آن به عنوان پسندیدن پاسخ توییت، نمایش داده می شود.

شکل آیکن رای دهی توییتر، به یکی از این سه شکل نمایش داده می شود:

1- یک پیکان بالا برای رای مثبت و یک پیکان پایین برای رای منفی

2- یک علامت لایک رو به بالا برای رای مثبت و یک علامت عدم لایک رو به پایین برای رای منفی

3- یک علامت لایک بالا برای رای مثبت و یک علامت پیکان رو به پایین برای رای منفی

با توجه به نظری که کاربر دارد و هر کدام از 3 حالتی که احتمالا مشاهده خواهد کرد، می تواند یکی از آن ها را برای رای دهی به پاسخ یک توییت، انتخاب کند. با این امکان، دیگر شما مانند اینستاگرام می توانید برای توییت ها هم به نظراتی که درباره یک توییت داده می شود، رای بدهید.

توییتر همچنین توضیح داده است که این رای دهی ها به این پلتفرم کمک می کند تا میزان ارتباط نظرات یک توییت با آن را درک کند و رای های منفی به این معنی خواهند بود که پاسخی که به توییت داده شده است، با آن نامرتبط یا نامناسب است.

در توییت اولیه ای که درباره این آزمایش زده شد، تاریخ پایان این آزمایش مشخص نشده است؛ اما برای ما جالب است که بدانیم نتایج این آزمایش، به هدف توییتر کمک خواهد کرد و آیا این ویژگی به توییتر اضافه خواهد شد یا نه.


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است