بررسی صحت ساختار سایت با استفاده از Structured Data گوگل

سی یو وب 1398.07.23 2422 0 0

جان مولر از گوگل پیشنهاد می کند تا از ابزار رسمی Structured Data این شرکت، جهت اطمینان از واجد شرایط بودن محتوای نمایش داده شده به عنوان یک نتیجه غنی، استفاده کنید.

این موضوع اخیر در #AskGoogleWebmasters  بوده که با عنوان زیر مطرح شده است:

آیا باید برای بررسی صحت ویژگی های مورد نیاز ساختار سایت از ابزار تست Structured Data گوگل که برای توسعه دهندگان است، استفاده کنیم، یا می توانیم از schema.org برای قرار دادن کدها استفاده کنیم؟

جان مولر در پاسخ گفت، استفاده از ابزارهایی که در سایت توسعه دهندگان ذکر نشده است، کاملا خوب است. اما داده های ساختاری که در سایت برنامه نویسان ذکر شده است، همان چیزی است که گوگل رسماً به عنوان نتایج غنی از آن پشتیبانی می کند. انواع دیگری نیز برای استفاده وب مسترها در دسترس است.

بر اساس این گفته، اگر هدف این است که یک صفحه وب به عنوان یک نتیجه غنی در Google نمایش داده شود، پس رعایت الزامات رسمی شرکت گوگل بسیار توصیه می شود.

اگرچه باید در نظر داشته باشید که استفاده از داده های غنی، تضمینی برای نمایش محتوا به عنوان یک نتیجه غنی در نتایج جستجو نیست، اما آن را واجد شرایط نمایش به عنوان نتیجه غنی می کند.

استفاده از انواع داده های ساخت یافته خارج از آنچه Google به طور رسمی پشتیبانی می کند، اختیاری است، اما قابل قبول است.

 حتی اگر داده های ساختاری به شکل نتایج غنی پشتیبانی نشوند، بازهم به Google کمک می کند تا محتوای شما را بهتر درک کند و براساس آن محتوای شما را رتبه بندی کند.

برای آشنایی بیشتر با تولید محتوا و بهینه سازی سایت خود این مقالات را بخوانید.


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است