اضافه شدن فروشگاه به واتس اپ 

سی یو وب 1400.04.03 916 0 0

فیسبوک، فروشگاه های اینترنتی را به منظور گسترش تجارت الکترونیک در بخش مارکت پلیس (Marketplace)، به واتس اپ اضافه کرد.
شرکت فیسبوک، در حال توسعه بخش فروشگاهی این شرکت در اپلیکیشن مسنجر معروف خود، یعنی واتس اپ در چندین کشور است. مارک زاکربرگ، مدیر اجرایی فیسبوک اعلام کرد که تبلیغات شخصی سازی شده در فروشگاه ها نیز بر اساس رفتار مشتریان معرفی خواهند شد.
این غول بزرگ شبکه های اجتماعی که سال گذشته بخش فروشگاه را به عنوان مسیری برای یافتن و خرید محصولات در اینستاگرام و فیسبوک راه اندازی کرده بود، اعلام کرد که ماهانه بیش از 300 میلیون بازدید کننده فروشگاه و حدود 1.2 میلیون فروشگاه فعال در ماه دارد.

 

زاکربرگ در آخرین انتشار خبر میزان درآمد فیس بوک گفت که تجارت الکترونیکی یکی از سه حوزه اصلی تمرکزی این شرکت است؛ البته در کنار دو بخش دیگر، یعنی کار بر روی واقعیت افزوده و مجازی و کمک به تولیدکنندگان محتوا برای کسب درآمد در پلتفرم های فیس بوک.
این شرکت گفت که در ماه های آینده، ابزار هوش مصنوعی به نام "جستجوی بصری" را آزمایش می کند تا کاربران خریدار در سایت اشتراک عکس اینستاگرام، بتوانند روی موارد کلیک کنند و محصولات مشابه را در فروشگاه ها پیدا کنند.
زاکربرگ افزود که کاربران می توانند برای استفاده از این جستجو، از محتوای متنی اپلیکیشن استفاده کرده یا با استفاده از عکس موجود در گالری خودشان، اقدام به جستجوی کالاهای مورد نظر یا مشابه آن کنند.
زاکربرگ در سخنرانی خود در یک اتاق صوتی زنده در فیس بوک گفت: فیس بوک در حال کار بر روی روش هایی با استفاده از واقعیت افزوده است که به کمک آن ها، خریداران می توانند محصولات موردنظرشان را پیش از خرید امتحان کنند.
 

 


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است