بروزرسانی الگوریتم لینک اسپم گوگل

سی یو وب 1400.05.09 892 0 0

گوگل با انتشار الگوریتم جدید لینک اسپم در 26 ژوئیه 2021 آماده مبارزه با لینک های اسپم سایت ها است. بروزرسانی الگوریتم لینک اسپم گوگل، به طور موثر در مسیر تشخیص و لغو لینک های اسپم، کار می کند.
با این حال، به گفته تحلیلگر کیفیت جستجوی گوگل، Duy Nguyen، تأثیر این بروزرسانی، بر نتایج جستجو، در دو هفته آینده مشاهده می شود. او همچنین افزود، این به روز رسانی عمدتا بر نتایج جستجو در چندین زبان، متمرکز خواهد شد.

نکات برجسته درباره این بروزرسانی
1- بروز رسانی لینک اسپم بیشتر شامل چیست؟
2- مالکان سایت دقیقاً باید در مورد به روز رسانی الگوریتم لینک اسپم چه نکاتی را رعایت کنند؟

بروزرسانی لینک اسپم بیشتر شامل چیست؟

به روز رسانی لینک اسپم، برای بهبود کیفیت نتایج جستجو وارد عمل شده است. اگر صاحبان سایت، هرگونه دستورالعملی درباره لینک ها را نقض کنند یا از لینک های اسپم در سایت خود استفاده کنند، ممکن است نتایج آن ها در رتبه بندی SERP دچار مشکل شود و با افت رتبه مواجه شوند.
این الگوریتم برای شناسایی سایت هایی که در فعالیت های اسپم لینک سازی نقش دارند، طراحی شده است. بنابراین، این الگوریتم نشان می دهد که طبق نظر گوگل، صاحبان سایت باید توجه بیشتری به مدیریت لینک های درون محتوا داشته باشد.

مالکان سایت دقیقاً باید در مورد به روز رسانی لینک اسپم چه نکاتی را رعایت کنند؟

طبق گفته های گوگل، صاحبان وب سایت، باید اطمینان حاصل کنند که بهترین لینک های خروجی و ورودی را پیاده سازی می کنند. آن ها باید لینکی را به سایت خود پیوند دهند که از اعتبارهای مورد نظر گوگل، برخوردار باشد. علاوه بر این گوگل به همه صاحبان سایت پیشنهاد می دهد، هرگز از طریق لینک ها، آمار افزایش کاربران را دستکاری نکنند. بهتر است محتوای با کیفیت بالا تولید کنید و نیازهای جستجوگران را برآورده کنید.
پیروی از چنین روشی، به صاحبان سایت ها در بهبود تجربه کاربر و در نتیجه افزایش تعامل با کاربران کمک می کند. به منظور کنترل لینک های سایت، آن ها می توانند از روش برچسب گذاری لینک ها استفاده کنند. به این ترتیب و در موارد خاص، هنگامی که بین دو دامنه از طریق لینک مبادله ارزش وجود دارد، برچسب ها را به پیوندها اضافه کنید.

در اینجا چند توصیه دیگر گوگل در مورد نحوه استفاده از هر نوع لینک وجود دارد:

لینک از پست های حمایت شده یا sponsored : اگر از لینک های پولی یا اسپانسری استفاده می کنید، برچسب "rel="sponsored را فراموش نکنید.

لینک های افیلیت : اگر سایت شما در برنامه های افیلیت مارکتینگ شرکت می کند، پیوندها باید با 'rel="sponsored ، اعم از اینکه به صورت پویا یا دستی ایجاد شده باشد، برچسب گذاری شوند. استفاده از لینک های افیلیت در یک صفحه، برای کسب درآمد از گوگل صحیح است. 

لینک های پست های مهمان: هر پیوندی که از پست های مهمان دریافت می کنید، مطمئن شوید که آن را با مقدار "rel ="nofollow علامت گذاری کنید.
 
علاوه بر این، هر زمان گوگل تشخیص دهد که یک سایت به میزان نامتعارفی لینک اسپانسر یا پست مهمان دریافت کرده است و یا از لینک های با برچسب گذاری مناسب استفاده نکرده است، ممکن است اقدامات سختگیرانه ای در مورد آن سایت انجام دهد. بنابراین، از دستورالعمل فوق پیروی کنید تا مطمئن شوید گوگل سایت شما را جریمه نمی کند یا اقدامات سختی درباره آن انجام نمی دهد.

از میان گزینه های مختلف برای کسب درآمد از وب سایت ها یا وبلاگ ها، یکی از آن ها ایجاد لینک های خروجی است. اما علاوه بر استفاده مناسب از آن، برخی از صاحبان سایت ها، یا در استفاده از این تکنیک زیاده روی کرده اند یا دستورالعمل ها را نقض کرده اند. بنابراین، برای اطمینان از اینکه صاحبان سایت از چنین شیوه هایی پیروی نمی کنند و کیفیت صفحه را حفظ می کنند، گوگل پیش قدم شده است. آن ها بروزرسانی الگوریتم لینک اسپم را در 26 ژوئیه 2021 راه اندازی کرده اند. هدف از راه اندازی این به روز رسانی، کاهش تاثیر لینک های اسپم بر نتایج جستجو است.


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است