بروزرسانی جولای 2021 هسته گوگل اکنون در دسترس است

سی یو وب 1400.04.12 1018 0 0

این به روز رسانی قسمت دوم بروزرسانی هسته  گوگل در ماه ژوئن 2021 است.
این بروزرسانی از یکم جولای 2021 در دسترس است و به گفته گوگل این بروز رسانی یک الی دو هفته زمان میبرد تا به اتمام برسد.
 همچنین گوگل اضافه کرد:
انتظار داشتیم در ماه جاری بروزرسانی اصلی دیگری اتفاق بیفتد. بعد از اینکه گوگل نسخه اصلی هسته ژوئن 2021 را اجرا کرد، حدود 10 روز به طول انجامید اما اکثر به روزرسانی های اصلی، 14 روز کامل به طول می انجامد.
می توانید آنچه را که گوگل گفته با جزییات بیشتر در لینک زیر مشاهده کنید.
https://twitter.com/searchliaison 

در سه ماه گذشته، جستجوگرها چندین بروزرسانی داشته اند که به صورت زیر می باشد:

  • بروزرسانی بررسی محصولات از 8 آوریل آغاز شد و در 22 آوریل پایان یافت.
  • به روزرسانی هسته اصلی که از 2 ژوئن آغاز شد و در 12 ژوئن پایان یافت.
  • بروزرسانی تجربه صفحه که 15 ژوئن آغاز شده و تا پایان ماه آگوست منتشر خواهد شد.
  • قسمت اول آپدیت هرزنامه در 23 ژوئن
  • قسمت دوم آپدیت هرزنامه در تاریخ 28 ژوئن
  • و  به روز رسانی هسته گوگل در تاریخ 1 جولای

طی چند روز گذشته برخی از شکایت ها را مشاهده کردیم، بنابراین دشوار است بگوییم که آیا این مسئله به  آپدیت هرزنامه اسپم یا بروزرسانی هسته یا چیز دیگری مربوط است.
در مراحل بروزرسانی هسته، گوگل، در 2 ژوئن ،2021 یک بروزرسانی اصلی را ارائه داد و سپس گفت "برخی از پیشرفت های برنامه ریزی شده ما برای به روزرسانی ژوئن 2021 کاملاً آماده نیستند، بنابراین ما با بخش هایی که در حال پیشرفت هستند پیش می رویم، سپس آپدیت بقیه موارد را دنبال خواهیم کرد."

از لحاظ آماری، گوگل هر چند ماه تقریباً یک بروزرسانی اصلی الگوریتم منتشر کرده است. گوگل بروزرسانی هسته ژوئن 2021 را حدود یک ماه پیش منتشر کرد، اما قبل از آن، حدوداً شش ماه از آخرین بروزرسانی هسته الگوریتم گوگل در تاریخ دسامبر 2020 می گذرد و قبل از آن هفت ماه از به روزرسانی هسته ای می 2020 که در 4 می انجام شد می گذرد. بنابراین آپدیت این نسخه طولانی تر از بروزرسانی های قبلی به طول خواهد انجامید؛ اما از حدود یک ماه دیگر انتظار داریم یک به روزرسانی دیگر انجام شود.

چرا باید به بروزرسانی های گوگل اهمیت داد؟

چون هر زمان که گوگل الگوریتم های رتبه بندی جستجو خود را به روز می کند، به این معنی است که سایت شما می تواند در نتایج جستجو بهتر یا بدتر عمل کند. دانستن اینکه گوگل چه موقع این به روزرسانی ها را انجام می دهد، موضوعی را به ما نشان می دهد تا بدانیم که آیا تغییر جایگاه در نتایج به دلیل چیزی است که شما در وب سایت خود تغییر داده اید یا گوگل با الگوریتم رتبه بندی خود تغییر داده است. اکنون، ما می دانیم که گوگل در حال اجرای یک بروزرسانی برای رتبه بندی اصلی نتایج خود است؛ بنابراین طی چند هفته آینده رتبه بندی خود را تحت نظر داشته باشید و تحلیل کنید.
 


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است