6 ترفند جهت کاهش مصرف باتری در آیفون 7 و 7 پلاس

سی یو وب 1396.11.08 10279 1 2

ممکن است هنگامی که در سفر یا تعطیلات خارج از کشور هستید ، همیشه امکان دسترسی به شارژ کردن گوشی آیفون 7 یا 7پلاس خود نداشته باشید.در این مقاله نکات مفیدی جهت صرفه جویی در مصرف باتری گوشی آیفون 7 و 7 پلاس که لازم است در این گونه مواقع بدانید را آموزش میدهیم.

سایر خدمات سی یو وب: طراحی سایت ، پشتیبانی سایت ، سئو سایت، طراحی اپلیکیشن موبایل ، تولید محتوا ، خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی ، دیجیتال مارکتینگ

1- refresh برنامه های پس زمینه را خاموش کنید .

در حقیقت لازم نیست تمام برنامه ها در پس زمینه refresh شوند. سفارشی سازی برنامه هایی که می خواهید refresh  شوند ، به صرفه جویی در مصرف باتری کمک می کنند. برای این کار به Settings > General >Background App Refresh بروید .refresh اتوماتیک برنامه های غیر ضروری را متوقف کنید. البته می توانید refresh  کل برنامه ها را از طریق غیر فعال کردن دکمه "Background App Refresh "  بالای پنل انجام دهید.

background app refresh

2- Notification برنامه ها را خاموش کنید.

برنامه های زیادی برای شما اعلان میفرستند اما قطعا به همه آنها احتیاج ندارید.علاوه بر این ، اگر کار تجاری با گوشی آیفون 7 خود انجام نمیدهید ، می توانید notification های ایمیل را هم  غیر فعال کنید. چون این نه تنها آزاردهنده است، باتری هم مصرف می کند. به Settings > Notifications بروید همچنین  برای خلاص شدن از اعلان ها،  می توانید آن را در حالت "بدون مزاحم" (Do Not Disturb) قرار دهید .

3.     Location Services  و  Air Drop را خاموش کنید .

برنامه هایی که همیشه از Location Services استفاده می کنند  باعث تخلیه باتری آیفون 7 شما می شوند. از تنظیمات  privacy برای جلوگیری استفاده برنامه ها از سرویس تعیین محل ، بهره مند شوید.به   Settings > Privacy > Location Servicesبروید و برنامه را سفارشی سازی نمایید.

4. ویژگی های   "Siri" و  "Raise To Wake"   را خاموش کنید.

در ios 10 ویژگی جدید ، "Raise To Wake " است که گوشی آیفون 7 شما را بطور اتوماتیک بیدار می کند. این ویژگی گاهی برای ما راحتی به همراه دارد اما باعث مصرف باتری می شود زیرا روی صفحه نمایش ، نشان داده میشود و گاهی اوقات به اشتباه به دلیل لرزش و یا چیز دیگری روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود. به  Settings>Display & Brightness > Raise to Wake بروید.ویژگی Siri نیز به همین صورت است.

raise to awake iphone

5. برنامه های نا سازگار را پیدا کنید.

بعضی از برنامه های روی آیفون 7 شما ممکن است با آخرین ورژن  ios  سازگار نباشد و این امر موجب مصرف بیشتر باتری می شود. این موضوع را از طریق Settings > Battery, بررسی کنید. در میزان مصرف باتری (Battery Usage )  ، اگر برنامه هایی هستند که از آنها زیاد استفاده نمیکنید اما مصرف باتری آنها زیاد است ، می توانید آنها را حذف کنید و برای آنها جایگزین پیدا کنید.

battery used iphone

 6. Low Power Mod را روشن کنید.

اپل از ios9 ویژگی Low Power Mod را برای کمک به کاربران جهت صرفه جویی در مصرف باتری قرار داده است. بنابراین وقتی نمیخواهید کاری با بازدهی بالا انجام دهید ، می توانید روی حالت Low Power Mod سویئچ کنید تا در مصرف باتری صرفه جویی نمایید. Settings > Battery > Low Power Mode.


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

ali ramezani

1399/07/22

سلام من یه کابل خریدم مگنتی خب بعد نمیدونم چرا گوشیمو شارژ نمیکنه گوشی های دیگه شارژ میکنه ولی مال من نه گوشمم ایفون 7

shirin

1400/01/01

سلام من تا گوشیمو از شارژ میکشیم گوشیم خاموش میشه بعد روشن میشه علت چیه؟