تولید محتوا با کیفیت اینستاگرام بدون هیچ دانشی | پست اینستاگرام

ali 1399.04.04 2705 1 0

امروزه اینستاگرام به محبوب ترین شبکه اجتماعی ایرانیان تبدیل شده و کمتر کسی را پیدا می کنید که با آن اشنایی نداشته باشد.اما با افزایش افراد و کسب و کارهای مختلفوباید هر روز کیفیت محتوا خودتان را بالا ببرید تا دچار افت بازدید نشوید.بسیاری از افراد تصور می کنند که برای داشتن یک صفحه اینستاگرام حرفه ای,باید کلاس شرکت کنید و یا شخصی را برای این کار استخدام کنید.اما این طرز فکر بسیار اشتباست و شما با خواندن مقاله "تولید محتوا اینستاگرام بدون هیچ دانشی" می توانید این کار را در کمتر از چند دقیقه انجام دهید.

آموزش تولید محتوا برای اینستاگرام

تعداد زیاد کاربران فارسی زبان این شبکه اجتماعی باعث شده تا کسب و کارهای مختلف برای معرفی محصول یا خدمات خود به آن روی بیاورند.خیلی از افراد هستند که ماهانه چندین میلیارد تومان تنها با ساختن محتوا با کیفیت,درامد دارند و شما هم می توانید یکی از آنها باشید.

ابزارهای تولید محتوا

برای تولید محتوا,شما نیاز به یک سری ابزارهای گرافیکی دارید که در این مقاله می خواهیم راحت ترین روش ها را به شما معرفی کنیم.پس با ما همراه باشید.

1. کانوا - Canva

یکی از بهترین ابزارهای آنلاین ساخت کارهای گرافیکی کانوا می باشد که در هر سایز و فرمتی می توانید عکس های جذاب تولید کنید.هزاران طرح از پیش آماده,استیکر و انواع فونت به شما این اجازه را می دهد تا در کمتر از 5 دقیقه یک پست یا استوری اینستاگرام بسازید.

طرز کار با سایت بسیار راحت است.کافیست وارد سایت شوید و بعد از ثبت نام از طریق ایمیل,شروع به ساخت طرح گرافیکی مد نظر خود کنید.

تولید محتوا برای اینستاگرام

همانطور که مشاهده می کنید,ما این تصاویر را با اکانت رایگان کانوا ساخته ایم.تمام تمپلیت ها از قبل برای شما آماده اند و تنها باید با تغییر متن و عکس ها,آن ها را شخصی سازی کنید.در حالت حرفه ای کانوا می توانید از عکس ها و طرح های حرفه ای تری استفاده کنید.

2. ادوبی - Adobe

یکی دیگر از ابزارهای رایگان برای ساخت کارهای گرافیکی,از کمپانی ادوبی می باشد.با هر ایمیل می توانید از اشتراک 2 ماهه رایگان آن بهرمند شوید.البته این سایت هم مانند کانوا,اکانت پرمیوم دارد و دسترسی های بیشتری برای کاربران در آن در نظر گرفته شده است.

تولید محتوا برای اینستاگرام

سختی استفاده از ادوبی کمی بیشتر از کانوا بوده و ممکن است امکانات آن پاسخگوی تمام نیازهای شما نباشد.اما اگر بتوانید با فتوشاپ و سایر نرم افزارهای ادیت عکس کار کنید,تصاویری حرفه ای و یونیک تری خواهید داشت.

3. ونگیگ - Venngage

در آخر هم می رسیم به سایت ونگیگ که بیشتر برای تولید اینفوگرافیک و عکس های اطلاعاتی به وجود آمده است.اما می توانید با کمک آن و عکس های زیبا و جذاب هم برای صفحه اینستاگرام خود درست کنید.برای ساخت کارهای گرافیکی با این ابزار بهتر است کمی هم به فتوشاپ مسلط باشید تا بتوانید متن های فارسی را با فونتی زیباتر بنویسید.به این دلیل که این سایت از فونت های فارسی پشتیبانی نمی کند.

4. کرلو - Crello

سایت کرلو بسیار شبیه به کانوا بوده و شما با چند کلیک,طرح های گرافیکی زیبایی را درست خواهید کرد.اگر حجم و کیفیت کارتان بسیار بالاست بهتر است اکانت پرمیوم آن را تهیه کنید تا بدون محدودیت به کار خود ادامه دهید.

ساخت پست اینستاگرام

قیمت اکانت حرفه ای این سایت حدود 8 دلار می باشد که عدد قابل قبولیست.برای خرید می توانید از پی پال یا درگاه پرداخت بانکی استفاده کنید.

چکیده

تمام ابزارهایی که به شما معرفی شدند هم در موبایل و هم در کامپیوتر به شکل آنلاین قابل استفاده هستند.بهتر است به جای پرداخت حقوق به شخص سومی,یک اکانت پرمیوم از یکی از سایت های بالا خریداری کنید و آخر شب تمام پست ها و استوری هایی که قرار است فردا در صفحه خود قرار دهید را بسازید.خسته نباشید


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است