چطور محتوا جدید خود را سریع ایندکس کنیم

سی یو وب 1396.12.18 1968 0 0

جان مولر ، در Webmaster Hangout (پاتوق وب مستران) ،  نظرات دلسرد کننده ای در رابطه با ابزار ارسال URL در web master tools داد ، او همچنین حقایق جالبی در مورد چگونگی ایندکس شدن سایتها توسط Google را بیان کرد.او روشهای مختلفی را جهت اطمینان از ایندکس و خزیده شدن سریع محتوای جدید توسط موتور جستجو پیشنهاد داد.

عموما ابزار ارسال URL نیاز نیست

بحثهای  زیادی در گروه های SEO در فیسبوک و خود فروم های گوگل ، در مورد ایندکس نشدن صفحات جدید سایت توسط موتور جستجو گوگل مطرح می شود.ابزار ارسال URL یک روش آسان برای ایندکس شدن محتوا جدید منتشر شده است ، اما ضروری نیست.

آنچه جان مولر می گوید :

در کل برای اکثر وب سایتها نیازی به استفاده از این ابزار نیست .

به عنوان یک وب مستر معمولی نیازی به ارسال URL های فردی برای انواع وب سایتهای معمول ، توسط ابزارها مثل ابزار ارسال URL از طریق کنسول وب مستر گوگل ، نیست .

ممکن است شما خطایی در محتوا داشته باشید که سایتتان ایندکس نمی شود.

جان مولر خط مشی گوگل را مطرح کرد و گفت گوگل به همان سرعتی که وبمستران می خواهند یک صفحه را ایندکس نمیکند. او ناشران را نیز سرزنش کرد و گفت  چنانچه  گوگل یک محتوا را ایندکس نکند، این مشکل گوگل نیست.این مشکل ناشر است و ناشر باید دلیل آن را پیدا کند.

جان مولر برای شناسایی اینکه چرا یک محتوا ایندکس نشده است و راه حل اینکه گوگل این صفحه را index  کند ، پیشنهاد داد :

اگر متوجه شدید ما محتوای جدید را به سرعتی که می توانیم ، ایندکس نمیکنیم ، مطمئن شوید که یک لینک واضح در سایت به آن داده اید و یا شاید آنرا در نقشه سایت یا RSS یا هر جای دیگر شبیه آن قرار داده اید.

بهترین زمان برای استفاده از ابزار ارسال URL  گوگل

مولر تأیید کرد که به طور کلی ابزار ارسال  URL مورد نیاز نیست. سپس وی به سناریویی پرداخت که در آن  موقعیت اضطراری که زمان استفاده از ابزار ارسال URL است را شرح داد.

مولر به موقعیت های اضطراری مختلفی اشاره کرد،اما بطور عجیبی شرایطی که سایت هک شود یا مورد شنود قرار گیرد را حذف کرد.

قطعا یکی از پرسرعت ترین موارد اضطراری  ، بازیابی از یک رویداد هک است، زیرا هکرها لینک ها و محتوای اسپم را به صفحات وب موجود اضافه می کنند و بیشتر ناشران می خواهند گوگل  فورا صفحات اصلاح شده  را بخزد و محتوای نرمال را نشان دهد.

جان مولر استفاده توصیه شده از ابزار ارسال URL را توضیح می دهد:

یکی از مواقعی که من استفاده از ابزار ارسال URL را توصیه  میکنم ،زمانیست که شما مسائل واقعی را در وب سایت خود منتشر می کنید که لازم است سریعا اصلاح و به گوگل اعلام شود تا در صفحات نتایج جستجو آن را نمایش دهد.

برای مثال شما موضوع خصوصی را حذف کرده اید که در واقع منتشر شده است ، این یک کاندید مناسب برای این ابزار است.شاید شما یک شماره تلفن اشتباه را وارد کرده اید که در صفحات نتایج نمایش داده می شوند وبطور تصادفی  منجر به تماس با فرد دیگر می شود، این چیزی است که شما می خواهید مجددا ایندکس شود و باید در اسرع وقت صورت گیرد.

از اینها گذشته ، چطور سریع محتوای خود را ایندکس کنیم؟

1-      لینک محتوای جدید از یک صفحه برجسته در وب سایت شما

2-      قراردادن لینک صفحه جدید در نقشه سایت

3-      مطمئن شوید که لینک محتوا جدید شما در خوراک RSS نمایش داده می شود و آن RSS در دسترس بوده و خزنده ها امکان مشاهده آن را دارند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر راجع به محتوا نویسی بهینه  کلیک نمایید.

 

نویسنده : Roger montti


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است