تولید محتوا موفق برای سئو

سی یو وب 1397.02.18 2706 0 0

هدف گوگل رضایت کاربر از جستجو است .وقتی کاربر آنچه را می خواهد ، در نتایج جستجوی گوگل بیابد، موفقیت صورت گرفته است.

الگوریتم های جستجو،  عبارت را به چند بخش تقسیم می کنند، وقتی نتایج بخش اول را بدست آوردند ، سراغ بخش بعدی می روند.مثلا سئو سایت در کرج . ابتدا سئو سایت ، مورد بررسی قرار میگیرد ، سپس عبارت در کرج تا نتایج نزدیک به جستجو کاربر را نشان دهد.فرض کنید 90 درصدجستجوگران به دنبال سئو سایت خود هستند اما تنها 10 درصد از این افراد خواستار سئو سایت خود در کرج می باشند.در صورت نبود چنین سایتی گوگل ناچار است سایر جوابهای نزدیک به جستجو را برگرداند.سپس گوگل حدس میزند که شما پس از یافتن سایت به دنبال چه موضوعات دیگری هستید و سایتی که به موضوعات بعدی پرداخته ، شانس بیشتری در بالاتر قرارگرفتن در نتایج را دارد.مثلا احتمالا جستجو بعدی کاربری که به دنبال سئو سایت است ، هزینه ای ایست که باید پرداخت نماید ، پس در صورت وجود چنین بخشی در سایت شما ، شانس شما باز هم بالاتر می رود.

بنابراین برای اینکه شانس خود را افزایش دهید، باید بدانید قصد کاربر از جستجو چیست.درک این موضوع نیاز به دانش ، مهارت و منابع دارد و فرض کنید که ما امکان آن را نداریم.

محتوای سئو شده

پس لازم است اقدامات زیر را انجام دهید تا محتوای مناسب تولید کنید.

1- لیستی از کلمات کلیدی بسازید.

2- کلمات کلیدی خود را دسته بندی کنید.

3- اولویت و اهمیت آنها را مشخص کنید.

با این کار شما مسیر خود را جهت گسترش محتوا می یابید و این یک نقطه شروع خوب است ، که به کمک آن می توانید فرصتها را ببینید و محتوا خود را گسترش دهید تا احتمال بازدید سایتتان توسط جستجوگر را افزایش دهید.با انتخاب اشتباه و تولید محتوا نادرست ، شما ضرر خواهید کرد. می توانید قبل از تولید محتوا ، محتوا 10 سایت برتر در رابطه با آن موضوع را ببینید . اگر در سایتهای دیگر در رتبه بالاتر نیز به آن محتوا پرداخته اند، یعنی مسیر درستی را پیش گرفته اید.


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است