3 نکته تولید محتوا درآمدزا

سی یو وب 1397.05.03 2331 0 0

SEO به عنوان یک قرص سحر آمیز برای ایجاد پول در اینترنت آغاز شد. بسیاری از پیشگامان SEO، وبلاگ نویسان و مدیران وب سایتها بودند که بیشتر به دنبال درآمد از طریق آگهی بودند تا افزایش فروش آنلاین.

هنگامی که سئو کاران حرفه ای ، آژانس هایی را برپا کردند و خدمات خود را به سایتهای تجارت الکترونیک و کسب و کارهای سنتی ارائه دادند ، این صنعت بطور قابل توجهی تغییرکرد.

با این حال ، مدل درآمد تبلیغ ، حمایت شده و با وجود تمام تغییرات در این صنعت همچنان باقی مانده است ، بطوریکه  درآمد سالانه گوگل از تبلیغات 15.5 میلیارد دلار است.

بنابراین، امروز برای اینکه یک سایت محتوای درآمدزا ایجاد کند ، باید چه کاری انجام دهد ؟ چگونه همه چیز تغییر کرده است؟ بیایید یک نگاهی بیندازیم.

1-      MFA مرده است، اما کسب درآمد از آگهی قوی تر از همیشه است

MFA مخفف (Made for Adsense)، خاطرات مبهم برای برخی از مردم و کابوس وحشتناک بسیاری از ما است.

MFA ، نوعی از وبسایت است که با هدفگیری کلمات کلیدی خاصی که در AdWords بیشترین پیشنهاد را دریافت کرده بودند، ساخته شد. در پی به روز رسانی الگوریتم سایت های MFA ضربه های بزرگی دریافت کردند و مسیر درآمد از هک کلمات کلیدی به ایجاد محتوا تغییر کرد.

امروزه، فرصت های کسب درآمد از محتوا بهتر از همیشه است. قطعا درآمد از آگهی ، بیشتر از روزهای MFA وجود دارد. هزینه های تبلیغاتی دیجیتال در سال 2017 از تلویزیون فراتر رفته است، بنابراین دلیلی وجود ندارد که شما نتوانید مقدار مشخصی درآمد از طریق تبلیغات در سایت خود کسب نمایید.

شما می توانید با تبلیغات Media.net شروع کنید، که شبکه شما را با تبلیغات متنی منطبق با GDPR از Yahoo! و bing گسترش می دهد.یک حساب با دسترسی مدیر و سایر مزایا به شما تخصیص می دهد.

از آنجا می توانید شروع به سرمایه گذاری در شبکه های هدفمند و کار با شبکه های وابسته کنید و در نهایت شروع به ایجاد مشارکت شخصی با فروشندگان کنید.

چطور باید این کار را انجام دهید؟

2-      انتخاب کلمات کلیدی درآمدزا بدون رفتن به سمت MFA

در محیط تبلیغات مدرن، منطقی نیست که در مورد ارزش کلمات کلیدی به همان شیوه فکر کنید.اکثر تبلیغات با توجه به تاریخچه کاربران شخصی سازی می شوند نه کوئری های جستجو. بنابراین قیمت گذاری به همان شیوه قدیمی کار نمی کند.

شما باید توجه خود را از پیشنهاد قیمت دور کنید و بیشتر درباره مخاطبان فکر کنید.

اگر می خواهید از تبلیغات کلیکی درآمد مشخصی کسب کنید ، باید هزینه زیادی صرف جذب مخاطب کنید.روشهای مختلفی برای این کار وجود دارد ، مثل هدف قرار دادن زنان و کودکان ، که اکثریت خرید را انجام می دهند بجای هدف قرار دادن مدیران شرکتهای بزرگ با عادت های صرفه جویی در هزینه.

راه حل مناسب برای هر کسب و کار منحصر به فرد است.نشانه اصلی تفکر بجای مخاطب است ، چه در اندازه آنها و چه در تمایلشان به صرف پول مانند آنها فکر کنید.

به دنبال هدفگیری کلمات کلیدی مشخص وسخت نباشید. روی کلمات کلیدی طولانیتر کار کنید. مجموعه بزرگ از کلمات کلیدی متفرقه را هدف قرار دهید.کلمات کلیدی طولانیتر بیشتر در جستجوی صوتی مورد استفاده قرار می گیرد.

یک محتوای خوب با پاسخ به بسیاری از سوالات کاربران  ، موجب ترافیک طولانی مدت می شود ، یک راه خوب برای شناسایی این سوال ها :

-          به کوئری های  "جستجو های مشابه " در پایین نتایج جستجو توجه کنید

-          از ابزاری مانندKeyword.io   برای پیدا کردن کلمات کلیدی مشابه استفاده کنید.

-          از Quora و سایر سایت های Q & A برای شناسایی سوالاتی که مردم در مورد موضوع مورد نظرشما می پرسند، بازدید کنید.

-          فروم ها را برای دیدن سوالاتی که مردم می پرسند ، ببینید.

-          شبکه های اجتماعی مناسب را برای شناسایی سوالاتی که مردم در مورد موضوع می پرسند ، شناسایی کنید.

گسترش یک محتوای جامع که به تمام سوالات کاربران پاسخ دهد ، بهترین راه کسب رتبه در بلند مدت است.

تا جای ممکن موضوعات مرتبط را در یک صفحه قرار دهید و کاربران را به صفحات مختلف منتقل نکنید ، بخصوص اگر از کلمات مشابه در محتوا استفاده می کنید.

3. پیروی از دستورالعمل های کیفیت گوگل

الگوریتم های گوگل به نحوی طراحی شده اند که ارزیابی کیفیت سایت از نظر انسان را برگردانند.

اگر محتوایی ایجاد کنید که از دید کاربر انسانی رتبه کسب کند ، شما در حال ایجاد محتوایی هستید که در گوگل رتبه کسب خواهد کرد.

در ادامه برخی نکات را مطرح می کنیم:

-          اجازه ندهید که تبلیغات مانع از استفاده کاربران یا گمراه کردن آنها شود که فکر کنند ، تبلیغات بخشی از محتوای اصلی هستند.

-          کیفیت صفحه در نتایج جستجو براساس اینکه چقدر نیاز کاربران را تامین میکند ،  تعیین می شود.اهداف هر جستجو را شناسایی کنید و محتوایی جامع راجع به آن  تولید کنید.

-          محتوای شما باید واضح باشد و کمترین حواس پرتی را در کاربر ایجاد کند.

-          گوگل بطور واضح و مستقیم به طراحی خوب نیاز ندارد اما طراحی صفحه شما باید متناسب با محتوای صفحه باشد.

-          سایت شما باید بر اساس امتیاز ها و نظر ها، اعتبار خوبی داشته باشد.

-          از تولید محتوا با نقل قول بیش از حد اجتناب کنید.

نتیجه

سایتهای محتوایی هنوز هم می توانند از طریق تبلیغات ، درآمد کسب کنند.اما هدف باید روی کاربر و مخاطب متمرکز شود. بر روی تولید محتوای خوب تمرکز کنید و امپراطوری محتوایی خود را راه اندازی کنید.


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است