7 روش تخصصی برای ایجاد استراتژی لینک سازی شکسته

سی یو وب 1400.03.12 1632 0 0

در این مقاله قصد داریم همان طور که قول داده بودیم نکات مهمی که برای ساخت استراتژی لینک سازی شکسته، لازم است بدانید را به شما بیاموزیم. اگر شما علاقه مند به یادگیری نحوه لینک سازی شکسته به روش صحیح هستید، ایجاد یک فرآیند یکپارچه (و پایبند بودن به آن!) برای موفقیت شما ضروری است. با توجه به این نکته، در این مقاله با نظر 60 متخصص بازاریابی درباره ایجاد یک استراتژی لینک سازی یکپارچه شکسته، که به نتایج مطلوبی منجر می شود، آشنا خواهید شد. استفاده از این نظرات می تواند نکات مهمی را برای ایجاد یک استراتژی یکپارچه و هدفمند لینک سازی شکسته به شما بیاموزد. طبق نظرات کارشناسان در مسیر تعیین استراتژی خود باید به 7 نکته کلی توجه داشته باشید:

1.اصل خانه داری: به روزرسانی لینک های سایت شما
2. اصل دسترسی: ایجاد بک لینک با کیفیت
3.بازی اعداد
4.اولویت برای تأثیر گذاری
5.دامنه رقابت
6.تسلط بر روند کار 
7.تمرکز روی کلمات کلیدی و محتوا 

حال با نظرات کارشناسان مختلف درباره هر 7 نکته کلیدی آشنا می شویم

1 . خانه داری: به روزرسانی لینک های سایت

ابتدا، بیایید نگاهی به رویکرد داخلی لینک سازی شکسته بیندازیم: در این مرحله باید اطمینان حاصل کنیم که تمام دامنه های ارجاع دهنده سایت شما، به روزترین نسخه صفحات شما را دارند. این رویکرد برای همه سایت ها مفید است؛ زیرا لینک های شکسته در یک دامنه می تواند به اعتبار دامنه سایت درگوگل آسیب برسانند و لینک های شکسته نمی توانند برای شما افزایش بازدید و اعتبار سایت را به ارمغان بیاورد.
شما با ارائه لینک های بهتر و ساختن شهرت و اعتبار برای سایت خود، با یک راه حل سریع به آن کمک می کنید. مکس فالب (Max Falb) از Fueled معتقد است اگر به درستی با این فرآیند برخورد کنیم، می تواند بسیارساده باشد. "متقاعد کردن مردم برای جایگزینی یک لینک شکسته با لینک های جدیدتر کار بسیار آسانی است. من به سادگی از ابزاری مانند SEMrush برای یافتن بک لینک های شکسته استفاده می کنم و سپس به گونه ای با صاحبان سایت هایی که قبلا لینک خود را در آن قرار داده بودم تماس برقرار می کنم تا به آنها اطلاع دهم که لینک شکسته من دقیقا کجاست و لینک جدید خود را برای اصلاح، به آنها ارائه می دهم. "
نکته ای که فالب به آن تاکید دارد این است که " فقط اطمینان حاصل کنید که هر آنچه ارائه می دهید مرتبط بوده و دارای اطلاعات به روز باشد."
امیلی بنکس (Emily Banks) از Inseev Interactive پیشنهاد می کند: " با هر مسئول وب سایت تماس بگیرید و یک لینک جدید برای آنها تهیه کنید و از آنها بپرسید آیا می توانند آن را جایگزین لینک شکسته کنند یا خیر. از آنجا که گوگل دوست ندارد لینک های شکسته را در سایت ها ببیند، ممکن است مسئولان وب، بیشتر تمایل داشته باشند که لینک پیشنهادی جدید شما را برای رفع این لینک های شکسته اضافه کنند، تا اینکه لینک شما را بعنوان یک منبع کاملاً جدید اضافه کنند."
 

نکات ساخت استراتژی BLB


این مقاله را از دست ندهید: شش استاندارد برای عالی بودن محتوا
 

متیو ادگار این استراتژی را نه فقط برای بهبود وضعیت سئو سایت، بلکه برای افزایش ترافیک سایت بسیار می پسندد. به هر حال لینک های شکسته نمی توانند نظر افراد را به سمت سایت شما جلب کنند. " به سال های گذشته برگردید، به ابزار تجزیه و تحلیل خود نگاه کنید و منابع ارجاعی را پیدا کنید که دیگر به اندازه قبل ترافیک ارسال نمی کنند. برخی از این منابع ارجاع ممکن است به صفحاتی که دیگر در وب سایت شما نیستند ترافیک ارسال کنند."

ادگار می گوید: " با مراجعه به مسئول سایت منبع ارجاع دهنده، این امکان وجود دارد که بتوانید لینک را پس بگیرید. یا ممکن است متوجه شوید که سایت همچنان به صفحه ای که دیگر موجود نیست لینک می فرستد. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک ریدایرکت برای هدایت آن صفحه ناموجود را در جای دیگری در وب سایت خود اضافه کنید، تا هم لینک  را دریافت کنید و هم ترافیکتان باز گردد."

همه لینکهای ورودی به یک شکل نیستند. بکس از 301 Digital Media توصیه می کند: "استراتژیست های لینک سازی، همه لینک های شکسته شما را شناسایی کرده و تلاششان را بر اساس اعتبار صفحه و تعداد لینک های ورودی به یک URL شکسته اولویت بندی می کنند. هرچه سایتی مدت طولانی تری کار کرده باشد، لینک های شکسته بیشتری برای شناسایی وجود دارند. " طول عمر خوب  بسیار حائز اهمیت است. برای سایت های جدید، این تاکتیک احتمالاً بی تأثیراست و یا برای یک سایت که بالای پنج سال یا ده سال سابقه دارد از تاثیر کمتری برخوردار است.

جیسون یاو از CanvasPeople به ما یادآوری می کند که BLB چیزی بیش از «صفحه مورد نظر یافت نشد »است. یاو چنین توصیه می کند که: بیشتراز آنچه ابزار یافتن لینک های شکسته به شما پیشنهاد می دهند، جستجو کنید. بیشتر این ابزار صفحات مشابه صفحه ارور 404 را نشان می دهند، اما بیشتر کنکاش کنید؛ زیرا فرصت های بیشماری درست جلوی چشم شما هستند و از دیده شما مخفی شده اند.» یاو توصیه می کند که با استفاده از ابزاری مانند SEMrush می توانید صفحات برتر وب سایت خود را (در واقع تمام صفحات خود) را بررسی کنید و ببینید آیا به درستی به سایت شما لینک می دهند.»

استفاده از این روش به شما امکان را می دهد تا بیش از دو حالت لینک شکسته یا لینک درست را بتوانید ببینید. یاو می گوید: "در این حالت لینک از نظر تکنیکی شکسته نیست، اما اگر به صفحه یا منبعی نادرست برود، هیچ نتیجه ای به دست نمی دهد. تشخیص اینکه آیا آن لینک ها به یک بک لینک جدید و مرتبط به سایت شما تبدیل شده است یا خیر سخت می شود.

سم ویلر (Sam Wheeler) از Inseev Interactive’s Linking Team همچنین یادآوری می شود که حتما در ساختار قدیمی سایت خود جستجو کنید تا هر فرصتی را برای تعمیر لینک شکسته را بیابید. "ساختار سایت قبلی خود را بیابید. برنامه های زیادی  وجود دارد که سایت ها را بازبینی می کنند و برای آنها جستجوگر می سازند که می تواند به لینک سازی شکسته کمک کنند، اما درک اینکه چگونه نسخه های قدیمی سایت شما ساخته شده بسیار مهم است. "

ویلر این سوالات را می پرسد: "چه اتفاقی می افتد وقتی که محصولات از دسترس خارج شدند؟ نقشه سایت قدیمی چه شکلی بودند؟ ساختار 301 کنونی به چه شکل است؟ با وجود این داده ها، شما معمولا می توانید فرصت های بسیاری برای یافتن لینک های شکسته را پیدا کنید."

2. ارتباط گیری: ایجاد بک لینک های با کیفیت 

مبحث دیگر در ارتباط با BLB درباره لینک های شما، قرار دادن آن ها در سایت های معتبر با یافتن لینک های شکسته در دامنه های دیگر است و اینکه برای پر کردن این فضا ها با محتوای مفید و مرتبط پیشنهاد بدهید. این یک روش عالی برای دستیابی به موقعیتی برای مشاهده شدن در سایت های پر بازدید و معتبراست که باعث افزایش اعتبار دامنه شما و افزایش بالقوه بازدید سایت شما می شود.
برای انجام این کار، باید با صاحبان دامنه و مسئولان سایت (وب مستر ها) ارتباط برقرار کنید و اساسا به این مسئله اشاره کرده و راه حل ارائه دهید.

نکته ای که باید در مورد به حداکثر رساندن نتیجه و صرفه جویی در زمان BLB به خاطر بسپارید این است که فقط انجام دادن لینک سازی شکسته مهم نیست، بلکه نحوه انجام دادن آن است که اهمیت دارد. به عبارت دیگر، هنریست که باید آن را تمرین کرد که بسیار فراتر از "بازی اعداد" است.
 

ارتباط گیری مناسب برای ساخت بک لینک ارزشمند


این مقاله را از دست ندهید: 7 روش بهبود لینک بیلدینگ 
 

3. بازی اعداد را انجام دهید.

نکات بالا، به شما کمک می کند به یاد داشته باشید که مانند هر نوع تحقیقی، یافتن فرصت های لینک سازی شکسته، یک بازی اعداد است.
دو نفر از متخصصان سئو، گری استیونز (Gary Stevens) از Hosting Canada و کوینسی اسمیت (Quincy Smith) از Ampjar، بر اهمیت داشتن اندازه نمونه ای بزرگ برای افزایش نرخ تبدیل کلی شما تأکید می کنند.
استیونز می گوید: "وقتی شروع به ارتباط گرفتن می کنید، این یکی از مواردی است که کمیت در آن از کیفیت مهمتر است. اکثر وبمستران، در لینک سازی شکسته تبحر دارند و اکثر ویراستارانی که لینک های شکسته سایتشان را به روز نکرده اند، به صفحات وب خود توجهی ندارند. هنگام اجرای این استراتژی، شما باید بسیاری از وب سایت ها را هدف قرار دهید تا یکی از آن ها را با وبستری که قدردان ایمیل شماست پیدا کنید." اسمیت این توصیه را تکرار کرد: "با  لیستی بزرگ از سایت ها، برای پیاده سازی استراتژی لینک سازی، شروع کنید. اگر در لیستتان کم تر از 100 مورد دارید، ریسک اینکه تلاش هایتان به هدر برود خیلی بالاست."

برای مقابله با این موضوع، سایت های بزرگ صنعت تان را به ابزار Ahrefs متصل کنید. (به عنوان مثال  اگر کار با نرم افزاررا بلدید، به دنبال سایت های بزرگ باشید، نه وبلاگ های کوچک شخصی) و صفحات ناموجود را بر اساس تعداد لینک دریافتی آن، مرتب کنید و عنوان های مرتبط را پیدا کنید. ساخت لینک شکسته یک بازی اعداد است و با نرخ تبدیل 1 تا 3 درصدی، هر چقدر موارد بیشتری را مد نظر قرار دهید، لینکهای بیشتری خواهید ساخت.

جانجا جووانویک (Janja Jovanovic) از Vacation Tracker، توصیه می کند که با استفاده از ابزار Ahrefs Broken Link Checker، موقعیت های خوب را جستجو کنید تا بهترین نمونه را بدست آورید. این کار به شما این امکان را می دهد که صفحات ناموجود را در سایت های معتبر و در موقعیت های مناسب پیدا کنید. هرچه با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنید، لینک های بیشتری خواهید گرفت. این یک بازی اعداد است و شما باید به درستی تحقیق کنید و ارتباط بگیرید.
 

4. اولویت بندی کنید. 

اگرچه تأثیر این تعداد زیاد سایت در لیست استراتژی لینک سازی شکسته شما، می تواند به نفعتان باشد، اما بسیاری از کارشناسان ما، با استفاده از قانون 80/20 (قانونی که می گوید 80٪ موفقیت شما از20٪ تلاش های شما می آید.)، بر این موضوع تاکید دارند که در لیستتان، بر اساس اولویت پیش بروید.

چگونه می دانید فرصت های یافتن لینک با کیفیت، در کجا مخفی شده اند؟ لینل راس (Lynell Ross) از Test Prep Insight می گوید شما باید در این مورد تحقیق کنید. "بزرگترین توصیه من این است که قبل از ارسال ایمیل با موضوع لینک شکسته، حدود 2-3 دقیقه در مورد هر وب سایت تحقیق کنید. به عبارت دیگر، با بی توجهی ایمیل های عمومی را برای هر وب سایتی که با آن مواجه می شوید، نفرستید. درعوض، به روندهای بازدید سایت در یک سال اخیر، پروفایل بک لینک های آن ها، اینکه آیا به طور فعال محتوای جدیدی ارسال می کند و دیگر موارد دقت کنید."

راس می گوید: "در پایان روز، قطعاً نمی خواهید لینک هایی از وب سایت هایی داشته باشید که از بازدید کم، محتوای قدیمی یا پروفایل های بک لینکی ضعیف برخوردار باشند. وقتی فقط چند دقیقه تحقیق انجام دهید، در وقت با ارزش خود صرفه جویی کرده و مطمئن هستید که از سایت های دارای اعتبار پایین، بک لینک دریافت نمی کنید."
 

اافزایش کیفیت بک لینک سایت


این مقاله را از دست ندهید: نکات استفاده از پاپ آپ در طراحی سایت


اندرو دنیس (ndrew Dennis) از Page One Power در این باره چنین می گوید: " نرخ تبدیل برای استراتژی لینک سازی شکسته، می تواند کمتر باشد؛ زیرا سایت هایی که لینک های شکسته زیادی دارند، اغلب صاحبان سایت هایی دارند که کمتر فعال هستند و کمتر به شما پاسخگو هستند. بسیار اهمیت دارد که قبل از شروع تماس با وب سایت ها، این را مد نظر قرار دهید که تعداد زیادی لینک مرتبط وجود دارد که فرصت لینک سازی شکسته را به شما می دهند. "
بوریسلاو ایوانف (Borislav Ivanov) از Best Response Media، همچنین قبل از برقراری ارتباط برای اطمینان از گرفتن بهترین تأثیرات، اعداد را تجزیه و تحلیل می کند. " قبل از ریدایرکت کردن این صفحات، به واسطه ی معیارهای سنجش تجزیه و تحلیل گوگل، آنها را بررسی کنید. بعضی اوقات معلوم می شود که این صفحات از ارزش کافی برخوردار نبوده و معیارهای آنها برای هدر دادن منابع، برای ریدایرکت کردن آن ها بسیار پایین بوده است."

ایرینا نیکا (Irina Nica ) از HubSpot، درباره ی بدست آوردن فرصت ها می گوید که، از نقطه امن خود خارج شویم و به ما یادآوری می کند که ممکن است ما تنها کسانی نباشیم که محتوا آماده می کنیم. با این رقابت و افزایش شیوه های BLB، نیکا توصیه می کند، لینک هایی را که از قبل با محتوای عالی در دسترس اند را اولویت بندی کنید. " شما می توانید به دنبال لینک های مختلف خروجی در وب سایت های مختلف باشید و گزینه دیگری را از محتواهای موجود خود، ارائه دهید. این کار به محتوای جدید احتیاج ندارد و این فرصتی عالی برای سایر وب سایت ها است تا لینک های شکسته خروجی خود را درست کرده و تجربه بهتری را به خوانندگان وب سایت خود خود بدهند."

ایوان پالی (Ivan Palii) از Sitechecker، همچنین از ما می خواهد که مسئله را از زاویه دیگری نیز مشاهده کنیم: از زاویه دید مسئول وب سایت. " سعی کنید بفهمید که چه صفحاتی برای صاحبان وب سایت با ارزش تر (از طریق فروش، نرخ تبدیل یا بازدید) هستند. در ابتدا سعی کنید لینک های شکسته را در این صفحات پیدا کنید. بنابراین، صاحب وب سایت واقعا قدردان خواهد بود و این شانس شما برای گرفتن بک لینک را افزایش می دهد."

پس از اینکه این کار را کردید، اطمینان حاصل کنید که لینکی که دنبال می کنید، دارای ROI برای پشتیبان گیری از زحمات و تلاش های شما است. جوشوا بالارد (Joshua Ballard) از Paradox Marketing می گوید: " اگر این مسئله را همچون قیفی در نظر بگیرید، پس شما در قسمت بالای قیف سرمایه گذاری می کنید تا فرصت هایی را پیدا کنید که به تیم تبلیغاتی شما کمک کند تا  بعد ها از این فرصت ها استفاده کنند. با این حال اگر شما مرتباً در سایت هایی جستجو می کنید که به قدر کافی معتبر و مرتبط نیستند یا به طور کلی غیرقابل دستیابی هستند، این اتلاف وقت است و هزینه شما برای خرید لینک را از توجیه نمی کند."

بالارد مثالی را از تجربه شخصی خودش ارائه می دهد: " من یک بار با کسی صحبت کردم که سعی داشت لینک صفحه ی USDA که دولتی بود را با لینک وب سایت جابجا کنندگان وسایل خانه، جایگزین کند. حتی  آنها یک منبع عالی ساختند که بسیار مناسب بود و احتمالا به خوبی مدلی بود که درسرویس WaybackMachine پیدا کرده بودند، اما هیچ کدام از کسانی که با آن ها ارتباط گرفتند، نپذیرفت که لینک وب سایتی دولتی را با وب سایت کسب و کار کوچک جایگزین کند. "
 

5.رقابت ها را به خوبی ارزیابی کنید. 

با وجود دنیای رو به رشد وب سایت ها، ازکجا شروع به تهیه کردن لیست می کنید؟ پاسخ قابل حدس تر از آن چیزی است که فکر می کنید: درست  در همان جایگاهی که در آن هستید. سدریک کاپاتی (Cedrick Capati) از Spiralytics چنین می گوید: "رقبای خود را بشناسید و بررسی کنید که آیا آن ها لینک های شکسته دارند یا خیر، اگر چنین است، این فاصله را برای لینکر های آنان پر کنید." زالان تالر (Zalan Taller) از Morningscore این رویکرد و همچنین سهولت استفاده از ابزاری برای مقایسه پیشنهادات وب را دوست دارد. " از یک ابزار لینک سازی برای بررسی بک لینک استفاده کنید که نمایی کامل از بک لینک شما و رقبایتان را به شما می دهد."

ایرنا زوبنیو (Irena Zobniów) از Insightland، ابزار جستجوگرسایت Ahrefs را برای این هدف توصیه می کند. "آدرس وب سایت یا سرویس های مشابه رقیب خود وارد کنید. سپس از فیلتر 404 استفاده کنید. با این روش منابع بالقوه ای از لینک هایی را خواهید جست که می توانید برای وب سایت خود دریافت کنید."

استوارت کوک (Stuart Cooke) از Levit Digital می گوید: "راه دیگر برای جستجوهای رقبا، برای کسانی است که تغییراتی را ایجاد کرده اند: به دنبال رقبایی باشید که اخیرا نام تجاری خود را تغییر داده اند. آنها احتمالا از دامنه قدیمی خود، به دامنه جدید با ریدایرکت 301 تغییر مسیر داده اند. اگر در طی این فرآیند خطایی رخ داده باشد، فرصت هایی برای یافتن لینک شکسته، وجود خواهد داشت. به دنبال صفحات یا پست هایی باشید که محتوای مربوط  به آنها را دارید، که می تواند جایگزین لینک شکسته شوند."

اولیویان کلادیو استوکا (Olivian-Claudiu Stoica) از 123 FormBuilder به ما یادآوری می کند که گرچه رقبا به آسانی پیدا میشوند، شما هنوز هم تلاش کنید بک لینک های شکسته رقبا را تجزیه و تحلیل کنید و در صورت لزوم، محتوای بهتری آماده کنید که صاحبان سایت بتوانند بجای آن بک لینک ها از آن  استفاده کنند."
 

آنالیز رقبا برای طراحی استراتژی BLB


این مقاله را از دست ندهید: بهترین زمان ارسال پست در شبکه های اجتماعی در سال 2021


درباره چند تن از رقیبان باید تحقیق کنید؟

جاناتان آفرای (Jonathan Aufray) از Growth Hacker می گوید: این جهان از آنچه فکر می کنید، بزرگتر است. " صفحه ای در کامپیوترتان باز کنید و لیستی با 20 یا 50 وبلاگ یا وب سایت که در صنعت خود می خواهید از آن ها  لینک  بگیرید، تهیه کنید. سپس، با یک جستجوگر لینک شکسته آنلاین، لینک های شکسته را در این وب سایت ها پیدا کرده و همه آن ها را در صفحه بنویسید. اکنون که نمونه ای بزرگ در دست دارید، برای تأثیرگذاری بیشتر برنامه ریزی کنید. انکر تکست را با کلمات کلیدی مرتبط برای وب سایت خود، به ترتیب اولویت، مرتب کنید. سپس در سایتتان محتوای مربوط به این انکر تکست را  پیدا کنید."
 

6. بر روند کار مسلط شوید. 

توصیه ها و ابزارهای خوب، در کنار هم قرار می گیرند تا به شما کمک کنند که فرآیندهای خوبی را برای مدت طولانی بسازید. برای شروع، یوآو برنشتاین (Yoav Bernstein) از YB Marketing می گوید "من شروع به بررسی می کنم و این استراتژی را در یکی از فعالیت ها اجرا می کنم، هماطور که هرکس عمدتا از تجربه یاد خواهد گرفت، پس بهترین کار این است که بلافاصله استراتزی لینک سازی شکسته تان را پیاده سازی کنید و با تجربه کردن بر آن مسلط شوید." برنشتاین این راهنمایی را برای توسعه یک استراتژی جامع توصیه کرده است.

مک کال روبیسون (McCall Robison) از Best Company پیشنهاد می کند نگاهی طولانی به این تاکتیک داشته باشید. "از اینکه لینک سازی شکسته فوراً کار نمی کند، دلسرد و نا امید نشوید. درست مثل هر تاکتیک ارتباطی، شما نرخ تبدیل بالایی نخواهید داشت. برای لینک سازی شکسته، نرخ تبدیل 5 تا 10٪ ، موفقیتی بزرگ است. نمی توانید یک یا دو بار لینک سازی شکسته را امتحان کنید و منتظر نتیجه باشید؛ چون فکر می کنید که احتمالاً این سایت ها باید پیگیر باشند. لینک سازی شکسته بهتر است در مقیاس بزرگتر انجام شود تا شانس موفقیت شما بالا برود.
روبیسون می گوید، تهیه برنامه ای برای این روند، روش خوبی برای ادامه مسیر است. وی افزود: "یكی از راه هایی که من برای لینک سازی شکسته خیلی دوست دارم، این است كه هر سه ماه، یك هفته را به لینک سازی شکسته اختصاص دهم."
از آنجا که  لینک سازی شکسته به برخی تحقیقات و احتمالاً نوشتن محتوا نیاز دارد، باید زمانی را هر سه ماه یکبار به آن اختصاص دهید تا مطمئن شوید که لینک های شکسته با کیفیتی را می سازید.
به گفته روبیسون "از وقتی که بک لینک سازی شکسته را به روش خودم انجام دادم، در این روش موفقیت بیشتری نسبت به روشی که در آن سعی در ارتباط گرفتن با دیگر وب سایت ها داشتم یا بکارگیری چند استراتژی لینک سازی، بدست آوردم "
روبینسون این مطلب را به طور خلاصه بیان کرد: «مانند اکثر استراتژی های سئو، لینک سازی شکسته، مانند یک ماراتن است، نه یک مسابقه. پس صبور باشید و تحقیقات لازم را انجام دهید و محتوای با کیفیتی را تولید کنید که افراد می خواهند به آن لینک  دهند. اگر این کار را انجام دهید، نرخ تبدیل 5 تا 10٪ احتمالاً دست یافتنی است."
 

تسلط بر روند استراتژی لینک سازی شکسته


این مقاله را از دست ندهید: استفاده از روانشناسی برای افزایش فروش در فروشگاه آنلاین


7. بر روی کلمات کلیدی و محتوا تمرکز کنید. 

دستیابی به هدف و ماندن درآن، وقتی به تازگی شروع به جستجو برای فرصت های BLB می کنید، احساس خستگی زیادی به شما می دهد. برای تمرکز بر تلاش های شما، چند نفر از کارشناسان، یادآوری می کنند که باید به اصول اولیه کلمات کلیدی و محتوا، توجه بیشتری نشان دهیم.

مینوکا النا (Minuca Elena )می گوید، مرتبط نگه داشتن موضوع در سایت شما، با محتوای اصلی، می تواند به شما سود بیشتری برساند:"برای مثال، اگر آن ها به پستی در مورد تبلیغات فیس بوک  لینک می دهند و شما از آن ها می خواهید به جای آن به پستی در مورد تبلیغات توییتر لینک دهند، اگرچه هر دو پست ها مربوط به تبلیغات شبکه های اجتماعی است، اما بدین شکل نرخ تبدیل شما کاهش می یابد؛ زیرا افراد همیشه تمایل به ثبات دارند. آن ها فقط به دنبال پست بهتری هستند که در مورد همان موضوع اصلی مقاله قبلی آن ها باشد." مانند بسیاری از افراد در این حیطه، النا توصیه می کند برای بدست آوردن لینک بیشتر، روی محتوای مرتبط تمرکز کنید.

جیکوب فیلیپس (Jacob Phillips) از Intuitive Digital همچنین پیشنهاد می کند از محتوای اصلی دور نشوید. "مثلا اگر محتوای صفحه شما در مورد بیمه حیوانات خانگی است، سعی کنید لینک های شکسته ای در مورد بیمه حیوانات خانگی پیدا کنید. مسئول وب سایت، تمایل بیشتری دارد تا لینک شکسته اش را جایگزین محتوای شما کند، اگر محتوای شما مشابه محتوایی باشد که لینک شکسته او در ابتدا درباره آن توضیح می داده است."

بروکس مانلی (Brooks Manley) می گوید، تا آنجا که ممکن است از جزئیات محتوای اصلی فاصله نگیرید "اطمینان حاصل کنید که محتوای جایگزین شما کاملاً مرتبط باشد. به عنوان مثال، اگرچه ممکن است که هر دو محتوا مربوط به یک زمینه باشند، اما این را در نظر بگیرید که تعداد کمی از افراد مایلند به لینکی که مربوط در درختان بلوط است بروند، وقتی که قبلاً محتوا راجع به درختان افرا بوده است».

بارت ون در میر (Bart van der Meer) از Klik Proces می گوید: " وقتی هدفتان را دنبال می کنید، BLB تاکتیکی عالی برای گرفتن بک لینک از وب سایت های اصلی است که به طور معمول هرگز به شما لینک نمی دهند. اگر لینکی پیدا کردید، قبل از اینکه با مسئول وب تماس بگیرید، اطمینان حاصل کنید که محتوای شما کاملاً با لینک شکسته مطابقت دارد و این نکته ر ا بیان کنید که چرا محتوای شما جایگزین مناسبی است."

ونچیتو تامپون (Venchito Tampon) از SharpRocket از ما می خواهد هنگام انجام فعالیت های تبلیغاتی و برنامه ریزی برای محتوای جایگزین، مخاطبان را نیز در نظر بگیریم. "محتوای خود را برای مخاطبانی که قابل لینک دهی قرار دهید، که بیشترین تعداد بک لینک را درهر ماه به دست می آورید. مخاطبان قابل لینک دادن، شامل افراد باتجربه، والدین، دانش آموزان، معلولان و معلمان هستند. " این می تواند باعث بوجود آمدن بازدید ها و تعامل شود.

برای آدیتیا شث (Aditya Sheth) از Venngage این مسئله تا حد زیادی به کیفیت بر می گردد. او می گوید: " اگر می خواهید درجایگزین کردن لینک شکسته موفق باشید، اطمینان پیدا کنید که محتوایتان 10 برابر بهتر از محتوای قبلی لینک شکسته موجود است."

با این حال، اگر جایگاه بالایی ندارید، فقط این موضوع که به پیرامون خود توجه کنید، کفایت نمی کند. آمیت راج (Amit Raj) از Amitdigitalmarketing.com به شما پیشنهاد می دهد: "موقعیت خود را بالا ببرید و فرصت های ارتباطی بهتر را دریابید. راج همچنین به محققان توصیه می کند تا به سطوح عمیق تر بروند. یعنی هر لینک شکسته، ممکن است دارای دسته ای از URL ها باشد که به آن مرتبطند. برخی از این URL ها ممکن است شکسته باشند و لینک پروفایل خود را داشته باشند. بعضی اوقات لازم است تا به عمق بیشتر (URL) بروید.

برخی از کارشناسان می گویند: " اگر این محتوا قابل لینک دهی و بادوام باشد، به احتمال زیاد مورد توجه بهتر مسئولان وب و صاحبان دامنه قرار می گیرد." یکی از کارشناسان به اسم ناتان وید (NathanWade) از  WealthFit می گوید: "شما باید مطمئن شوید که صفحه ای که می خواهید آن را جایگزین کنید، بادوام است و در آینده به صفحه 404 تبدیل نخواهد شد." نیک شوفرهوف (NickSchäferhoff) از WebsiteSetup.org به ما یاد آور می شود  که قبل از اینکه حتی در مورد تبلیغ و ارتباط گرفتن فکر کنید، روی ایجاد محتوای مفید وقابل لینک دهی تمرکز کنیم. او می گوید " وقتی که بهترین محتوای مربوط به موضوع انتخاب شده را پیدا کنید، به راحتی می توانید لینک ها را بدون اضطراب وارد کنید. آمار، مطالعات موردی، آموزش ها و نظرات متخصصان، می تواند محتوای شما را برای لینک دادن ارزشمندترکند."

گام بزرگ

اگر چه درآغاز کار با BLB و تعیین استراتژی لینک سازی شکسته، شما ممکن است گاهی اوقات احساس خستگی زیادی را تجربه کنید؛ اما تجزیه فرآیند به المان های مهم آن و استفاده از نکات کاربردی ارائه شده توسط متخصصان، می تواند روند کار را برای مدیریت کردن این استراتژی، آسان کند.
همچنین، داده های خوبی، شما را راهنمایی خواهند کرد که می تواند به شما کمک کند که یک کتابخانه ی محتوا بسازید که مخاطبان شما از آن بهره ببرند.
این توانایی را با قدرت BLB ترکیب کنید تا شهرت و بازدید خود را بالا ببرید و اینگونه شما دلایل زیادی برای متعهد بودن به این استراتژی مناسب لینک سازی شکسته دارید.
 


محتوای مرتبط


ثبت نظر


دیدگاه شما

در حال حاضر دیدگاهی برای این محتوا ثبت نشده است