مقالات سئو

قیمت‌‌گذاری پروژه‌های سئو به چه صورت انجام می‌گیرد؟
دلارام لوایی 1402.09.25

میزان سرمایه گذاری بر سئوی سایت، جز هزینه‌هایی است که در آینده می‌تواند افزایش درآمد را به همراه داشته باشد و هزینه اولیه را جبران کند.

مطالعه بیشتر
تاثیر سئو در فروش
سی یو وب 1402.09.12

اگر یک سایت فروشگاهی دارید و هنوز در مورد تاثیر سئو روی فروش خود شک دارید؛ به شما توصیه می‌کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

مطالعه بیشتر
استراتژی های نوین برای سئو ویدیو
سی یو وب 1402.06.14

در چشم انداز به سرعت در حال تحول SEO، بهینه سازی ویدیو به عنوان یک استراتژی حیاتی برای هدایت ترافیک ارگانیک و افزایش تعامل کاربر مهم و پر مخاطب شده است

مطالعه بیشتر
Mobile First Indexing چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟
سی یو وب 1402.07.25

قطعا می دانید که گوگل الگوریتم رتبه بندی خود را بر اساس رفتار و نیازهای کاربر تغییر می دهد. قبلاً درباره به‌روزرسانی‌های اصلی الگوریتم گوگل نوشته‌ایم، اما این یکی کمی متفاوت است. نمایه سازی یا بهینه سازی موبایل برای اولین بار نشان دهنده تغییر در نحوه فهرست بندی یا فهرست بندی وب سایت ها توسط گوگل بود. قبل از این تغییر، ابتدا نسخه دسکتاپ وب سایت خزیده می شد - به این معنی که رتبه بندی یک سایت در درجه اول بر اساس تجربه دسکتاپ بود.

مطالعه بیشتر
ساخت صفحات amp با لاراول
سی یو وب 1402.03.27

AMP (Accelerated Mobile Pages) یا صفحات پرشتاب موبایلی یک فناوری انتشار وب سایت منبع باز است که توسط گوگل توسعه یافته است. به کاربران شما تجربه بارگیری سریع، سبک و تقریباً فوری در وب تلفن همراه را می دهد. اگر نگران سئوی وب سایت خود هستید، به شدت به شما توصیه می شود که یک نسخه AMP از وب سایت خود تهیه کنید. تاثیر زیادی بر سئو دارد. هنگامی که از طریق دستگاه تلفن همراه خود در Google جستجو می کنیم، Google نتایج جستجویی مانند زیر را نشان می دهد که فوراً در مرورگر ما بارگیری می شود.

مطالعه بیشتر
چگونه در گوگل دیسکاور باشیم؟ 12 نکته مهم
سی یو وب 1400.06.20

گوگل دیسکاور مانند فید شبکه های اجتماعی گوگل است. بر خلاف موتور جستجو، محتوای نمایش داده شده در گوگل دیسکاور بخشی از نتایج جستجو به حساب نمی آید. بنابراین، بهینه سازی کلمات کلیدی به تنهایی برای نشان دادن محتوای شما در گوکل دیسکاور کافی نمی باشد. با رعایت نکات زیر میتوانید در گوگل دیسکاور ظاهر شوید.

مطالعه بیشتر
15 روش جستجوی پیشرفته در گوگل
سی یو وب 1400.05.12

اگر الان در حال مطالعه این مطلب هستید، پس احتمالا قبلا از موتور جستجوی گوگل استفاده کرده اید. اما آیا تا به حال از جستجوی پیشرفته گوگل هم کمک گرفته اید؟

مطالعه بیشتر
معرفی 10 ابزار مفید و موثر برای لینک سازی
سی یو وب 1400.04.05

ابزارهای لینک سازی می توانند در مسیر کسب اعتبار سایت به شما کمک کنند. از آنجایی که هنوز هم لینک های دریافتی از سایت های دیگر از مهمترین فاکتورهای رتبه بندی سایت ها و کسب اعتبار نزد گوگل است، شناخت مهم ترین ابزارهای لینک بیلدینگ هم مهم است.

مطالعه بیشتر
تکنیک های یافتن کلمات کلیدی کم رقابت
سی یو وب 1402.08.06

در این مقاله یاد می گیرید که چگونه با استفاده از 3 تکنیک پیشرفته، کلمات کلیدی کم رقابت و پر بازدید را پیدا کنید. این کلمات به شما کمک خواهند کرد تا هر چه سریعتر، میزان بازدید کنندگان خود را افزایش دهید.

مطالعه بیشتر
7 روش تخصصی برای ایجاد استراتژی لینک سازی شکسته
سی یو وب 1400.03.12

لینک سازی شکسته و BLB، یکی از روش های مناسب برای ساخت بک لینک در سال های اخیر است اما نکته مهم در این بخش تدوین و تهیه استراتژی لینک سازی شکسته مناسبی است که بتواند به خوبی به شما کمک کند.

مطالعه بیشتر
از لینک شکسته تا لینک سازی شکسته!
سی یو وب 1400.03.08

آیا می خواهید اعتبار سایت خودتان را بسازید و بازدید سایت را ازطریق بک لینک های با کیفیت افزایش دهید؟ از این نکات لینک های شکسته برای ایجاد روندی بهتر برای بک لینک ها استفاده کنید. 

مطالعه بیشتر
نرخ کلیک (CTR) چیست
سی یو وب 1399.09.11

نرخ کلیک نسبت تعداد افرادی است که روی یک لینک کلیک می کنند به تعداد دفعات نمایش در نتایج جستجو. این نسبت را می توانید در کنسول جستجو گوگل برای هر کلمه مشاهده کنید.

مطالعه بیشتر
12 روند سئو برای 2023
سی یو وب 1402.07.24

سئو یا بهینه سازی سایت، یک روش موثر برای جذب مشتری از سیستم آنلاین است. عوامل موثر سئو بصورت مداوم در حال تغییر است و ماندن در بالای نتایج، می تواند یک چالش بزرگ باشد، که البته ارزشش را دارد

مطالعه بیشتر
لینک های اسپانسر شده، نوفالو و ugc
سی یو وب 1399.08.14

لینک ها بخش مهمی از سئو وب سایت محسوب می شوند. بدون لینک ممکن است گوگل (یا سایر موتورهای جستجو) صفحات شما را کشف نکند یا ممکن است متوجه اهمیت آنها نشود.

مطالعه بیشتر
مزرعه لینک چیست و چه تاثیری بر سئو دارد
سی یو وب 1399.07.07

ایجاد مزرعه لینک سیستمی از لینک سازی با استفاده از هایپر لینک گروهی از وب سایت ها به یکدیگر است. مزارع لینک سایتهایی هستند که به صورت گروهی صرفا با هدف ایجاد لینک برای افزایش سئوی خود خلق شده اند. آنها نوعی لینک متقابل هستند، خواه مرتبط و خواه غیرمرتبط. 

مطالعه بیشتر
تحقیق جامع کلمات کلیدی برای جذب مشتریان بیشتر
سی یو وب 1399.05.25

برای شروع کار با سئو، تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید

مطالعه بیشتر
سئو محلی چیست؟ روش های بهبود سئو محلی local seo
ali 1402.07.25

سئو محلی یکی از راحت ترین و پولسازترین کلمات کلیدی به شمار می روند.اگر به درستی روی سئو محلی خود کار کنید می توانید درامد چندین برابر داشته باشید.

مطالعه بیشتر
آموزش انتخاب کلمه کلیدی | آنالیز کلمه کلیدی
ali 1399.03.26

آموزش انتخاب کلمه کلیدی | آنالیز کلمه کلیدی . چطور کلمات کلیدی مناسب را برای سایت خود انتخاب کنیم؟ با ما همراه باشید

مطالعه بیشتر